PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۸۰۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در فوتبال، وقتی امروز قهرمان می‌شوید فردا باید از نو شروع کنید.
کیهان ورزشی- 

سیدجلال حسینی، در خصوص حضور در کلاس مربیگری B آسیا، اظهار داشت: این کلاس‌ها و آموزش‌ها برای ما خوب است. امیدوارم شرایط بهتری باشد که همه جوان‌ها بتوانند استفاده کنند.

 مربی پرسپولیس در مورد ارزیابی‌اش از لیگ 22، گفت: سال خوبی برای من بود. بعد از خداحافظی‌ام، کار کردن کنار یحیی گل محمدی برایم دوره خوبی برای کسب تحربه بود. سال سختی پشت سرگذاشتیم و قهرمانی خوبی به دست آوردیم.

وی در مورد اینکه آیا هدفی برای سرمربیگری در تیم های دیگر دارد، عنوان کرد: همیشه تلاش کردم و هدف داشتم. هیچ وقت نتوانستم کاری را انجام ندهم. تمام تلاشم این است که همیشه با هدف زندگی کنم.

حسینی در مورد بقای ملوان در لیگ برتر، اظهار داشت: مازیار زارع با کمک هواداران توانست این تیم را نگه دارد و فکر می‌کنم موفقیت خوبی برای زارع محسوب می‌شود.

وی در خصوص اعلام جدایی سرمربی تیم ملوان، گفت: هر مربی نیاز به ابزاری دارد. مطمئنا این برای زارع فراهم نشده، طرفداران انزلی‌چی همیشه پشت تیم هستند اما تیم هم به بازیکن نیاز دارد تا در یک لیگ فرسایشس بتواند موفق باشد.

حسینی در مورد اینکه محاسنش سفید شده و آیا دوران بازیکنی سخت‌تر بوده یا دوران مربیگری، عنوان کرد: هم دوران بازی سخت است هم مربیگری، فوتبال کلا سخت شده است. محاسن من سفید بود. در زمان بازی تحت فشار بودیم. در مربیگری هم روزهای سختی وجود دارد.

مربی پرسپولیس در خصوص اینکه آیا افتخارات دوران بازی را در مربیگری هم تکرار می‌کند، گفت: در فوتبال، وقتی امروز قهرمان می‌شوید فردا باید از نو شروع کنید. قهرمان لیگ برتر شدیم، الان در جام حذفی دو بازی سنگین داریم و تمرکزمان روی بازی با هوادار است. در فوتبال وقتی موفق می‌شوید، فردا روز جدیدی است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار