PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۸۰۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
تیم ملی فوتبال برزیل دو دیدار دوستانه با تیم‌های آفریقایی خواهد داشت تا از مهاجم ۲۲ ساله خود حمایت کند.
کیهان ورزشی-

به نقل از ساکرنت، فدراسیون فوتبال برزیل اعلام کرد که این تیم به خاطر حمایت از یک کمپین ضد نژادپرستی در حمایت از وینیسیوس جونیور مهاجم رئال مادرید که در لالیگا در این فصل مورد آزار نژادپرستانه قرار گرفته است، بازی‌های دوستانه با دو کشور آفریقایی برگزار خواهد کرد.
 قهرمان پنج دوره جهان در اولین دیدار دوستانه خود در بارسلونا با گینه و در ادامه در لیسبون به مصاف سنگال خواهد رفت. 
 همچنین یک کمپین ملی علیه نژادپرستی در مسابقات لیگ برزیل  به دنبال توهین‌های نژادپرستانه به وینیسیوس ۲۲ ساله آغاز شده است. 
 برزیل در حالی در این دو دیدار دوستانه حضور خواهد داشت که هنوز سرمربی این تیم انتخاب نشده است. به این ترتیب رامون منزز سرمربی تیم ملی زیر ۲۰ سال برزیل در این دو دیدار پیش رو روی نیمکت تیم ملی این کشور خواهد نشست. 
 رامون منزز ماه گذشته به رویترز گفت که کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید در صورتی که در پایان فصل در دسترس باشد، گزینه اصلی برای نیمکت خالی برزیل خواهد بود.
 با این حال آنچلوتی عنوان کرد که می‌خواهد سال آینده نیز در رئال مادرید بماند.  تیم ملی فوتبال برزیل در جام جهانی ۲۰۲۲ عملکرد ناامیدکننده‌ای داشت و با شکست برابر کرواسی در ضربات پنالتی از صعود به دور نیمه نهایی بازماند. 
در پی این ناکامی قرارداد سرمربی سلسائو تمدید نشد و در شرایط کنونی تیم ملی فوتبال برزیل بدون سرمربی است. فدراسیون فوتبال برزیل برای نخستین بار در تاریخ خود قصد دارد که یک مربی خارجی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کند.
 آنچلوتی تا ژوئن ۲۰۲۴ با رئال مادرید قرارداد دارد و اخیراً مدعی شده که قبل از پایان قرارداد فعلی‌اش به ترک برنابئو فکر نمی‌کند و این بدان معناست که او دوست دارد فصل بعد هم در رئال مادرید بماند.  
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار