PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۸۰۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال تأکید کرد هنوز برای انتخاب داوران شهرآورد فینال جام حذفی فوتبال به جمع‌بندی نرسیده‌اند.
کیهان ورزشی-


خداداد افشاریان درباره انتخاب داور فینال جام حذفی فوتبال بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: باور کنید هنوز درباره انتخاب داور به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم. قرار است امشب یا فردا جلسه‌ای را برگزار کرده و به جمع‌بندی برسیم.

وی افزود: کمیته داوران، شخص مهدی تاج، سازمان لیگ و ... دنبال این هستند که قضاوت شهرآورد هم ما را خوشحال کند و هم تیم‌ها را و عدالت رعایت شود. نمی‌خواهیم پس از دربی سرمان پایین باشد، چون هر اشتباهی از سوی داور، اولین آسیبش به من وارد می‌شود و سپس به تیم داوری. بنابراین دوست داریم در دربی فینال جام حذفی، حق به حقدار برسد و شاهد بازی خوبی باشیم که هم دو تیم آرامش داشته باشند و هم تیم داوری.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در مورد بحث انتخاب داور خارجی برای شهرآورد تصریح کرد: مطمئن باشید داوری غیر از داوران ایرانی در شهرآورد قضاوت نخواهد کرد.

افشاریان راجع به شانس بیشتر بیژن حیدری و اشکان خورشیدی برای قضاوت در شهرآورد 101 گفت: همانطور که گفتم هنوز برای انتخاب داور به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم. ممکن است یکی دو نفر دیگر هم جزو گزینه‌ها باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار