PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۸۰۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی ویژه فینال جام حدفی را که میان دو تیم استقلال و پرسپولیس برگزار می‌شود، تشریح کرد.
کیهان ورزشی- 

سرهنگ احسان مومنی به تمهیدات ترافیکی پلیس راهور برای برگزاری فینال جام حذفی که عصر امروز در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، پرداخت و گفت: تیم های  پلیس  راهور  تهران بزرگ از ساعاتی قبل از  آغاز مسابقه و تا پایان آن و تخلیه کامل تماشاگران از ورزشگاه و معابر اطراف آن در  استادیوم آزادی حضور دارند و برای تسهیل عبور  و مرور مراجعه کنندگان و علاقمندان تمهیدات ویژه‌ای خواهند داشت.

مومنی افزود: با توجه به اینکه فروش  بلیط  به شیوه اینترنتی  اتفاق  افتاده است، طبیعی  است که بخش  عمده ای از  افرادی  که به استادیوم مراجعه می کنند قبلا از  سایت‌ها تهیه بلیط کرده باشند و از این رو ما پیش‌بینی می‌کنیم که با جمعیتی  حدود ۳۵ هزارنفری روبه‌رو خواهیم بود و پارکینگ‌های  استادیوم آزادی ویژه طرفداران فوتبال به همین منظور آماده سازی شده است.  

معاون آموزش  و فرهنگ پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: همکاران من در پلیس راهور تا بعد از پایان مراسم در معابر پیرامونی  و اطراف  استادیوم آزادی  حضور  دارند و نسبت به روان سازی  ترافیک و تامین امنیت نظم عبور  و مرور فعالیت خواهند داشت.  

وی گفت: لازم است که مراجعه کنندگان از  توقف  در  خیابان‌های  اطراف  استادیوم جدا خودداری کنند، چرا که همکاران بنده ضمن اعمال قانون از  توقف  در  محل‌های  ممنوعه جلوگیری خواهند کرد. همچنین توصیه بهتر استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی برای حضور در استادیوم است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار