PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 08 2024
کد خبر: ۸۰۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶
سرمربی تیم ملی فوتبال خطاب به نوجوانان فوتبال کشورمان گفت: مطمئنم با دست پر برمی‌گردید. دست پر فقط نتیجه نیست بلکه همین که نماینده خوبی برای ایران باشید، از همه چیز مهم تر است.
کیهان ورزشی-

مراسم بدرقه تیم فوتبال نوجوانان به مسابقات قهرمانی آسیا امروز در مرکز ملی فوتبال برگزار شد.
 امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در این مراسم اظهار داشت: چند روز قبل جلسه خیلی خوبی با حسین عبدی داشتم و از برنامه‌ریزی و همه چیز لذت بردم. به ایرانی بودن خودمان باید افتخار کنیم چرا که در بخش کادرفنی و بازیکن سرمایه‌های خوبی داریم. جا دارد از عبدی و همکارانش بابت این تیم خوب تشکر کنم.
 قلعه‌نویی عنوان کرد: فوتبال شرایط خاص خودش را دارد. در اجلاس فیفا به دیدیه دشان گفتم اگر توپ شما دقیقه ۱۲۰ گل‌ می شد، قهرمان می‌شدید. بچه‌ها شما به زمین بروید و تکلیف خودتان را انجام بدهید و من مطمئنم با دست پر برمی‌گردید. 
 سرمربی تیم ملی بیان کرد: دست پر فقط نتیجه نیست بلکه همین که نماینده خوبی برای ایران باشید، از همه چیز مهم تر است. در آینده ای نزدیک چند نفر از شما از همین تیم در ملی بزرگسالان هستید. بازیکنان خوبی در این تیم هستند که من از دیدن آن‌ها تعجب کردم. 
 وی افزود: بروید در زمین بازی خودتان را انجام دهید. من مطمئن هستم با دست پر برمی‌گردید. عبدی سرمایه‌سازی خوبی کرده و دعا می‌کنم با دست پر برگردید. ان‌شاالله بخل و حسادت از این مملکت دور شود و نتیجه خوبی کسب کنید. ان‌شاالله که مادران همه شما در قید حیات هستند. از آنها بخواهید که برای موفقیت‌تان دست به دعا شوند. 
 در این مراسم مهدی نبی نایب رئیس فدراسیون، امیر قلعه‌نویی، رضا عنایتی سرمربی تیم امید، میرشاد ماجدی رئیس کمیته جوانان و پیشکسوتانی مثل حمید استیلی، علی سامره، محمدزادمهر و علی نظر محمدی حضور داشتند.  
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار