PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۸۰۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵
بررسی قرارداد و عملکرد فنی مهاجم برزیلی پرسپولیس نشان می‌دهد سرخ‌ها برای یک مهاجم با عملکرد گلزنی ضعیف، یک میلیون و ۱۰۰ هزار دلار باید پرداخت کنند.
کیهان ورزشی-

به نقل از ایسنا، بعد از جدایی یورگن لوکادیا از پرسپولیس، مدیران باشگاه پرسپولیس ۷ بهمن ۱۴۰۱، لئاندرو پریرا را با عقد قراردادی یک سال و نیمه به خدمت گرفتند تا به این ترتیب خط حمله پرسپولیس تقویت شود. 
با این حال عملکرد ضعیف مهاجم برزیلی نشان داد که او فاصله زیادی با آنچه هواداران پرسپولیس و اهالی فوتبال انتظار دارند، داشت. 
 آمار ناامیدکننده پریرا پریرا که با سابقه بازی برای گامبااوزاکای ژاپن به پرسپولیس آمد، بعد از صدور ITC رسما از هفته نوزدهم لیگ برتر می‌توانست برای پرسپولیس به میدان برود اما در مجموع ۱۱ دیدار باقی مانده پرسپولیس لیگ برتر تنها در ۹ دیدار به میدان رفت که مجموع دقایق بازی او در لیگ به ۳۲۶ دقیقه می‌رسد. 
این یعنی او در ۳۳ درصد مجموع دقایق در لیگ برتر پیراهن پرسپولیس را بر تن کرده است.
 این مهاجم برزیلی تنها یک پاس گل و یک گل را هم در کارنامه خود به ثبت رسانده که از این نظر هم آمار بسیار ضعیفی را ثبت کرده و این درحالی است که پرسپولیس در مجموع این ۱۱ دیدار لیگ برتر، ۲۲ گل به ثمر رسانده است. 
پریرا در دو دیدار جام حذفی هم برای پرسپولیس بازی کرده و موفق شده فقط یک پاس گل بدهد و از این نظر هم آمار ناامیدکننده‌ای به نام خود ثبت کرده است.  
برچسب ها: پرسپولیس ، پریرا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار