PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۸۰۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴
زبان سرخ
چه کسی لیست تیم ملی را به زیور «طبع » آراسته ؟!

مدتی است که یک چشم مان به رسانههای ترکیه ای است و چشم دیگرمان به صفحه شخصی «هاکان دمیر»! چرا که وقتی فدراسیون بسکتبال ایران از ارائه کوچکترین توضیحات و اخبار پیرامون تیم ملی امتناع کرده، راه دیگری برایمان باقی نمی ماند.

عادت کردهایم که از زبان «روزنامه جمهوریت»، نام سرمربی تیممان را بشنویم، «روزنامه حرّیت» دستیاران وی را به ما معرفی کند و«آناتولی» هم به ما بفهماند که سرمربی ترک (طبق گفته خودش در مصاحبه با این سایت)، بسکتبال ایران و آسیا را نمیشناسد و...

اما شاکریم که اسامی ملی پوشان دعوت شده به اولین اردوی انتخابی جام جهانی٢٠٢٣، توسط سایت فدراسیون خودمان اعلام شد و این بار رسانههای ترکیهای اصطلاحا «رَکَب» خوردند ! طبق اعلام صورت گرفته، جمعه 19 خرداد، «هاکان دمیر» بالاخره تشریف فرما خواهد شد و شنبه ۲۰خرداد ماه، 27 بسکتبالیست دعوت شده، اولین اردوی تیم ملی ایران را در فاصله 75 روز تا جام جهانی آغاز خواهند کرد. در حالی که حریفان ما، دیدارهای تدارکاتی شان را هم فیکس کردهاند، تیمملی بدون معرفی مدیر فنی، سرپرست، پزشک، فیزیوتراپ، تدارکات و از همه مهمتر دستیار ایرانی به اردو خواهد رفت تا بسان بقیه رویکردها، هرچه پیش آید، خوش آید!

درباره لیست بلند بالای مدعوین به اردوی تیم ملی، ظن خط دهی برخی از دستهای پشت پرده وجود دارد چرا که بعید است هاکاندمیر، روحش هم ازفعالیت زیرپوستی جریانات معلومالحال بسکتبال ایران خبر داشته باشد! دعوت نشدن برخی از ستاره ها (مثل آرمان زنگنه، اصغر کاردوست، سعید داورپناه، محمد یوسف وند، احسان دلیرزهان، نوید خواجه زاده و ...) و پیدا شدن سرو کله دورگههای بیکیفیت، احیانا شما را به یاد کسی نمی اندازد؟! دعوت شدن برخی که کارنامه قابل قبولی در لیگ سپری شده از خود برجای نگذاشتند اما از روابط خوبی بهره مند هستند، چطور؟! احتمالا باید متوجه شده باشید که لیست تیم ملی با همکاری چه کسانی به زیور«طبع » آراسته شده است ؟!

پــینــــوشت:

یـــک زمانی میگفتیـــم حضورسعیـــد ارمغانــی، به دلیل سالها دوری از ایران، بسکتبال ما و سرنوشت خودش را با مخاطره مواجه میکند اما حالا عرض میکنیم خدا عاقبت مان را با «هاکان دمیر»ی که خودش میگوید بسکتبال ایران و آسیا را نمیشناسد، به خیر کند !

*کامران خطیبی

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار