PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 11 2024
کد خبر: ۸۰۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱
کیهان ورزشی-

انتخابات هیأت فوتبال استان تهران در شرایطی وارد مراحل اجرایی خود شده است که دلایلی برای بدبینی نسبت به سلامت انتخابات، ذهن علاقمندان فوتبال را آزار می دهد و هیچ اقدام مؤثری نه از طرف فدراسیون فوتبال و نه از سوی خود سرپرست و هیأت رئیسه فوتبال استان تهران دیده نمی شود.
مدت مدیدی نگذشته است که فضای رسانه ای سنگینی علیه رئیس سابق هیأت فوتبال استان تهران شکل گرفت و از جمله انتقادهایی که به او شد، ادعای مهندسی انتخابات از طریق علامتگذاری برگه های رأی بود و سرانجام بقدری وخامت اوضاع بالا گرفت که رئیس هیأت فوتبال تهران ترجیح داد در آخرین روزهای سال گذشته، عطای صندلی ریاست را به لقای آن ببخشد. اما در کوران آن دوران، دبیر هیأت فوتبال استان تهران که مجری برگزاری انتخابات است، مهر به لب زد و با سکوت عمیق خود، سئوال های زیادی را درباره آن انتخابات بی جواب گذاشت.  

بیایید کلاهمان را قاضی کنیم! اگر حرف و حدیث ها درباره انتخابات قبلی هیأت فوتبال استان تهران بی پایه و اساس بوده است، پس چرا فدراسیون فوتبال و مشخصاً رئیس کمیته امور استان های فدراسیون که بر روند انتخابات هیأت های استانی نظارت دارد هیچ حمایتی از رئیس سابق هیأت فوتبال استان تهران نکرد و او ناگزیر به استعفا شد و اگر شائبه های مطرح شده درباره آن انتخابات، چندان بی‌مبنا نبوده است پس حالا همان دبیر هیأت فوتبال که آن انتخابات پرشائبه را برگزار کرد با کدام منطق و توجیهی دوباره فرمان خودروی انتخابات هیأت فوتبال استان تهران را در دست گرفته است؟
تکرار یک اشتباه از سوی رئیس فدراسیون و هیأت رئیسه هیأت فوتبال تهران به هیچ وجه جایز نیست و ادامه حضور و دخالت دبیر هیأت فوتبال استان تهران در فرایند انتخاباتی این هیأت، جز دامن زدن به شائبه ها و دودلی درباره صحت انتخابات، با هر نتیجه ای که باشد، ارمغان دیگری نخواهد داشت.
مجید کریمی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها