PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۸۰۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷
سرپرست باشگاه استقلال گفت: تغییرات هیات مدیره تاثیری در انتخاب سرمربی تیم ندارد و اگر ما هم نبودیم باید همین روال برای انتخاب سرمربی طی می‌شد.
کیهان ورزشی- 

حجت کریمی در مورد برگزاری مجمع باشگاه استقلال و ایجاد تغییرات در هیات مدیره این باشگاه اظهار داشت: ابتدا باید بابت تمام زحمات دو عضو هیات مدیره که در این 2 سال کنار ما بودند، از آنها تقدیر کنم و به اعضای جدید هیات مدیره هم خیرمقدم می‌گویم.

وی در مورد اینکه روز گذشته چگونه در شرایطی که حضورش در سمت سرپرستی باشگاه استقلال قطعی نشده بود تصمیم گرفت کمیته فنی تشکیل بدهد، اظهار داشت: قبلاً هم گفته بودم تا ثانیه آخری که باشم تلاش خود را می‌کنم.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا از جدایی محمد مؤمنی و پرویز مظلومی خبر داشت، پاسخ داد: ما کارمان را قرار بود انجام بدهیم.

کریمی در خصوص اینکه آیا این تغییرات تأثیری در انتخاب سرمربی آبی‌پوشان دارد، گفت: خیر، هیچ تأثیری ندارد. اگر ما هم نبودیم باید همین روال برای انتخاب سرمربی طی می شد. اکنون نیز در حال بررسی تمام گزینه‌ها هستیم. هم وضعیت ایرانی‌ها را بررسی می‌کنیم و هم خارجی‌هایی که اعلام کردند.

وی در مورد اینکه قرار است خوان لوپز کارو برای مذاکره با باشگاه استقلال به ایران بیاید، گفت: پیش از این هم اعلام کردیم هر مربی خارجی که قرار است گزینه سرمربیگری ایران باشد، به ایران بیاید و مدیر و باشگاه را ببیند که به چه صورت است. اشتباه است گه ما یک ماه برای مذاکره به کشورهای حاشیه خلیج فارس برویم. استقلال باشگاه بزرگی است و تا زمانی که مربی خارجی این باشگاه را نبیند، درست نیست. باید به ایران بیاید و امکانات ما را ببیند‌. نهایت اگر شد قرارداد ببندد. دو سه تا هم که بودند نیامدند. ایتالیایی‌ها نیامدند. واسطه‌هایشان اجازه ندادند. ما هم قبول نکردیم.

سرپرست باشگاه استقلال در مورد اینکه ساپینتو اعلام کرده باشگاه تمایل به ادامه همکاری نداشته، گفت: چرا تمایل داشتیم. روز آخر هم قرارداد را برایش ارسال کردیم. همان روز جواب داد و خداحافظی کرد. 750 هزاردلار هم برایش فرستادیم که قبول نکرد.

کریمی در خصوص اینکه ساپینتو با 200 هزار دلار به تیم جدیدی رفته، عنوان کرد: برای ما هم جای تعجب دارد. نمی‌توانم این‌ها را منتشر کنم. پادووانی را هم گفتند پرداخت نشده، مجبور شدم فیش پرداختی را بدهم.

وی در مورد وضعیت قائدی و محبی، اظهار داشت: محبی که قرارداد دارد. قائدی باید به تیمش برگردد و آنها باید تصمیم بگیرند. دست ما نیست. او قرضی بود.

کریمی در مورد اینکه گفته می‌شود تیم الاتحاد کلبا (تیم فرهادمجیدی) به قائدی پیشنهاد داده، عنوان کرد: فکر نکنم کسی به او پیشنهاد داده باشد. او یکسال قرضی بوده، باید به باشگاهش برگرد و بعد ما دوباره مذاکره کنیم. اگر موفق شدیم برگردد، اگر نه که دست ما نیست. دست باشگاهش است. با محبی قرارداد داریم و مشکلی نیست. اگر 600هزار دلار پرداخت کنیم او بازیکن استقلال می‌شود. هنوز پرداخت نکرده‌ایم.

وی در مورد اینکه آیا با ابوالفضل جلالی قرارداد جدید بسته شده، گفت: او قرارداد داشت. فسخ غیرقانونی بوده، مطمئن باشید بازیکنانی که بودند، هستند. قراردادها به همان صورت که بسته شده اجرا می‌شود. نمی‌توانند یک طرفه فسخ کنند.

کریمی در مورد فشار هواداران به خاطر انتخاب سرمربی جدید، اظهارد اشت: فشار زیاد است. کارهایی که در این 2 ماه انجام دادیم مشخص است. کارهای زیرساختی انجام دادیم. کارهایی بوده که از مدیران و دوره‌های قبل باقی مانده بود. 5 سال پیش اتفاقی افتاده و ما باید جواب بدهیم. باید با صبر جلو برویم.

سرپرست باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا استقلال به صورت قطعی از آسیا حذف شده، گفت: پیگیر این موضوع هستم. قول می‌دهم پیگیری کنم. ول کن نیستیم! یکسال وقت داشتیم ولی اتفاقی نیفتاده بود. اعتراض دادیم و آخرین نامه را هم 4-3 روز پیش به مهدی تاج دادم. توکل به خدا، پیگیر هستیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار