PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۸۰۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۷
تیم ملی والیبال ایران عصر امروز (سه‌شنبه 23 خرداد) بعد از حضور در هفته نخست لیگ ملت‌ها و برگزاری چهار مسابقه، وارد تهران شد.
کیهان ورزشی-

تیم ملی والیبال ایران در هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال 2023 در شهر ناگویا ژاپن به ترتیب به مصاف تیم‌های ژاپن، لهستان، چین و اسلوونی رفت و با یک پیروزی، سه شکست، چهار امتیاز و قرار گرفتن در جایگاه یازدهم جدول به کار خود در مسابقات هفته نخست پایان داد. 
 مردان والیبال ایران عصر امروز (سه‌شنبه 23 خرداد) بعد از سفری طولانی و 24 ساعته از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شدند تا قبل از حضور در هفته دوم، چند جلسه تمرین در تهران داشته باشند. 
 شاگردان بهروز عطایی فردا (چهارشنبه 24 خرداد) استراحت می‌کنند و تمرینات خود را از روز پنج‌شنبه 25 خرداد در سالن فدراسیون والیبال آغاز خواهند کرد. 
 ملی‌پوشان دو جلسه تمرین روز پنج‌شنبه و یک جلسه تمرین روز جمعه خواهند داشت و ساعت 1:45 دقیقه بامداد شنبه 27 خرداد برای حضور در هفته دوم لیگ ملت‌ها تهران را به مقصد فرانکفورت و سپس آمستردام ترک خواهند کرد تا از آنجا راهی شهر روتردام در 90 کیلومتری آمستردام شوند. 
 هفته دوم لیگ ملت‌ها 2023 گروه مردان به میزبانی روتردام هلند و اورلئان در فرانسه از 30 خرداد تا 4 تیرماه برگزار خواهد شد که مردان والیبال ایران در روتردام با تیم‌های آلمان، ایتالیا، آمریکا و هلند روبرو خواهند شد.  
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار