PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۸۰۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰
مهاجم تیم اسپارتاک مسکو به جرم حمله با سلاح سرد به پسر عموی خود، به حبس محکوم شد.
کیهان ورزشی- 

دادگاهی در هلند در یک رأی غیابی، «کوئینسی پرومِس» مهاجم تیم اسپارتاک مسکو را به دلیل حمله به سلاح سرد به یکی از اقوام خود، به ۱۸ ماه حبس محکوم کرد.

این رأی در ارتباط با نزاع در یک میهمانی خانوادگی در سال ۲۰۲۰ صادر شده که در آن گفته شده بازیکن پیشین تیم ملی هلند، با چاقو به زانوی پسر عموی خود ضربه زده است. این درگیری خانوادگی پس از مشاجره بر سر یک گردنبند سرقت شده آغاز شده بود.

پرومس ۳۱ ساله که در روسیه زندگی می‌کند و هنوز مشخص نیست به هلند بازخواهد گشت یا خیر، همواره این حمله را انکار کرده است. وکیل مهاجم پیشین تیم آژاکس و تیم ملی هلند گفته موکلش به این حکم اعتراض خواهد کرد. 

مهاجم هلندی ماه گذشته نیز به اتهام دست داشتن در قاچاق مواد مخدر، تحت پیگرد قانونی در کشورش قرار گرفته بود. ظن این وجود دارد که او در قاچاق ۱۳۶۰ کیلوگرم کوکائین در ۲ محموله جداگانه به هلند یا بلژیک در سال ۲۰۲۰ دست داشته است.

یک دادستان هلند درباره حکم صادره علیه پرومس می‌گوید: «او باید مسئولیت خود را بپذیرد چراکه به‌عنوان یک بازیکن حرفه ای، او یک الگو است».

پرومس همچنین به پرداخت هفت هزار یورو غرامت به پسر عموی خود محکوم شده است. دادگاه می‌گوید به دلیل اینکه تاندون پای پسر عموی پرومس پاره شده است، او هنوز قادر نیست از پای خود به شکل عادی استفاده کند.
برچسب ها: زندان ، پرومس
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار