PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: ۸۰۵۸۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
درنگ...
کیهان ورزشی-

گروه فوتبال - در ورزش و علی الخصوص فوتبال ما افراد و عناصر وجریاناتی هستند که جز به منافع خود به چیز دیگری نمی اندبشند.
این جماعت  در هر کار و فعالیتی، اگر حق حسابشان رسید و سبیلشان چرب شد و چیزی گیرشان آمد همه چیز خوب و گل و بلبل است و توی زرد نامه ها یا برنامه های زرد سیمائیشان بساط به به چه چه و تعریف و تمجید راه می اندازند.
اگر نه، باج سبیلشان نرسد و مدیر ومسئول و مربی و بازیکن نر باشهامتی پیدا شد به این جرثومه های آویزان از ورزش و رخنه کرده دررسانه های ورزشی باج ندهد، آن وقت همه چیز بد و سیاه و ضعف و ناکامی است.
این است که همیشه عرض کرده ایم که به سمپاشی ها و لجن پراکنی این عناصر معلوم الحال و رسوا نباید وقعی نهاد چون ریشه و انگیزه حرف و نظر و برنامه های آنها منافع شخصی است نه منافع ملی یا دغدغه های مبارک و نگرانی های دلسوزانه در باره ورزش و تیم ملی و... برای مثال تیم ملی فوتبال در شرایط فعلی که دست این جماعت دلال و منفعت جو را از دخالت مستقیم و تحمیل بازیکنان سوگلی و... در کاروبار خود تا حد زیادی کوتاه کرده است، از نظر این انگل های منفعت جو در هرحال محکوم است،  حالا که این تیم در" کافا" قهرمان شده است، دارند یکسره و بی وقفه علیه آن می نویسند و می گویند و... سعی در بی اهمیت جلوه دادن و خنثی کردن عملکرد تیم ملی در این مسابفات  دارند، حالا حساب کنید  این تیم، اگر مقابل ازبکستان- که تیم خوب و چغری هم نشان داد- می باخت و قهرمان نمی شد، این جماعت چه بساط وهیاهویی برپا می کردند... !
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار