PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۸۰۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۶
تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا کره‌جنوبی را شکست داد.
کیهان ورزشی-
تیم‌های ملی نوجوانان ایران و کره‌جنوبی از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در آخرین دور مرحله گروهی جام ملت‌های زیر ۱۷ سال آسیا به مصاف هم رفتند که شاگردان حسین عبدی پس از کسب پیروزی ۶ بر یک مقابل افغانستان و تساوی بدون گل برابر قطر موفق شدند حریف قدرتمند خود را با نتیجه ۲ بر صفر شکست بدهند تا با ۷ امتیاز به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعدی شوند‌.

ایران یکشنبه در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف یمن، تیم دوم گروه A  خواهد رفت و در صورت برتری در آن مسابقه به جام جهانی صعود خواهد کرد.



 

چشم‌بادامی‌ها نیز که تا پیش از بازی با ایران صدرنشین گروه B بودند با این باخت ۶ امتیازی مانده و به عنوان تیم دوم گروه بالا آمدند تا در برای صعود به جام جهانی به مصاف تایلند میزبان، صدرنشین گروه A بروند.

در دیگر دیدار این گروه افغانستان ۲ بر یک از سد قطر گذشت تا این تیم با وجود خلق این شگفتی ۳ امتیازی شده و در رتبه سوم قرار بگیرد‌. هرچند این نتیجه نیز سبب صعود افغان‌ها به مرحله بعدی نشد اما عنابی‌ها را در قعرجدول قرار داد.

داور: احمد فیصل(اردن)

کمک‌ها: آیمن فیصل(اردن) و ژانگ چنگ(چین)

کارت زرد: ابوالفضل ذلیخایی و ماهان صادقی از ایران

کارت قرمز: _

گل: نیما اندرز(۱۸) ماهان صادقی(۱۹)

ترکیب ایران: آرشا شکوری، نیما اندرز، حسام نفری، عرفان درویش‌عالی، اسماعیل قلی‌زاده(۳+۹۰_ سمیر حبوباتی) امیرمحمد رزاقی‌نیا، یعقوب براجعه، کسری طاهری(۸۱_ رضا غندی‌پور) ابوالفضل زمانی، ماهان صادقی(۸۸_ محمد عسگری) و ابوالفضل ذلیخایی

سرمربی: حسین عبدی

ترکیب کره‌جنوبی: هون سئونگ مین، لی سو رو، کانگ مین وو، یو مین جون، چا جه هون(۷۲_ لیم هیون سوب)، باک این وو(۵۸_ یانگ مین هیوک)، جین تائه هو، کیم هیون مین(۷۳_ پارک سئونگ سو) سئو جئونگ هیوک، لی جائه وان(۵۸_ کیم میونگ جون) کیم سئونگ جو(۵۳_ یون دویونگ) و هونگ سئونگ مین

سرمربی: بیونگ سونگ هوان

* تعدادی از هواداران ایرانی با حضور در ورزشگاه پاتوم تانی تایلند به حمایت از شاگردان حسین عبدی پرداختند.
* پس از مصدومیت کسری طاهری در دقیقه ۳۰، حسین عبدی با نگرانی به وضعیت بازیکن روی زمین افتاده‌اش نگاه می‌کرد. البته این بازیکن نگران‌کننده نبود و او به بازی برگشت.

* در دقیقه ۳۳ باک این وو با کشیدن پیراهن امیر رزاقی‌نیا، پیراهن هافبک ایران را پاره کرد‌.

* اعضای تیم ملی یمن که باید در مرحله یک چهارم به مصاف صدرنشین گروه B بروند، برای تماشای این دیدار به ورزشگاه آمده بودند.

* در دقیقه ۳۰ هر ۲ نیمه کولینگ برک اعلام شد.
 

شرح گل

دقیقه ۱۸

روی کار تیمی پاس کسری طاهری سبب شد دفاع راست تیم ایران یعنی نیما اندرز پس از حرکت بدن زیبای خود و زدن یک سرتوپ به سمت دروازه کره‌جنوبی با ضربه ای دقیق که البته از زیردستان دروازه‌بان کره‌جنوبی عبور کرد، گل اول نوجوانان کشورمان را به ثمر رساند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها