PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 13 2024
کد خبر: ۸۰۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸

گروه فوتبال کیهان ورزشی-

 « آقای لوپز وقتی فیلم بازی فینال جام حذفی را دید، گفت شما به مربی خودتان باختید...» این جمله را سرپرست مدیر عاملی استقلال در مصاحبه ای تلویزیونی به زبان آورد. 
او قبل و بعد از گفتن این حرف هم با اینکه به گفته خودش نمی خواست زیاد راجع گذشته صحبت کند، اشاراتی در باره بعضی نکات مشکوک در عملکرد مربی سابق پرتغالی این تیم گفت مثلا چطور ایشان سه روزه در قبرس تیم پیدا می کند ؟ و یا چرا بعد از زدن گل مساوی به پرسپولیس اخراج می شود و ؟ و... از ایشان سئوال می کنیم با این اوصافی که شما از این نابغه پرتغالی دارید، پس چرا تا آخرین لحظه دنبال تمدید قرار داد با وی بودید واگر او طاقچه بالا نگذاشته بود،  " تیم بزرگ استقلال "، امسال راهم باید تحت رهبری فنی! این فرد غیر طبیعی و غیر قابل کنترل که وجودش به اعتبار لیگ فوتبال ایران آسیب می زد تا برسد به تیم استقلال، سپری می کرد...؟! 
نکته دیگر اینکه حتما باید آقای لوپز که کمتر از ۲۴ ساعت در ایران به سر برد می گفت این بابا عامل بزرگ شکست تیم در برابر پرسپولیس در فینال جام حذفی بوده و برای شما و امثال شما که دم از " تیم بزرگ  استقلال می زنید، نظرات پبشکسوتان بزرگ و اسمی استقلال مثل " حسن روشن" که در هفته های آغازین فصل گذشته هشدار داد که استقلال با این مربی راه به جایی نمی برد، مهم و قابل بررسی نیست. 
چند بار همین مجله کیهان ورزشی نوشت که مرد پرتغالی بزرگترین عامل ناکامی استقلال  خواهد بود؟! چرا به آن هشدارهای دلسوزانه توجه نکردید و در حالی که یکسره از مربی پرتغالی حمایت کردید و مجیز گفتید و دست روی دست گذاشتید تا سرانجام یک فصل تلخ برای هوادرانتان رقم خورد و ... تازه دنبال آن بودید که باز هم با مرد پرتغالی تجدید قرار دادکنید و...! 
همواره گفته ‌ونوشته ایم که ورزش ایران بیش از هر جا و هر کسی از " مدیران " خود ضربه می خورد، مدیرانی که اغلب ورزش را و فوتبال را نمی شناسند، در عمر خود یک تیم محلی را هم اداره نکرده اند  واکثرا" سفارشی" و" تحمیلی" هستند...
برچسب ها: استقلال تهران
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار