PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: ۸۰۶۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
 کیهان ورزشی-

هفته گذشته آتشبار مخالفان امیر قلعه نویی 24 ساعته فعال بود. این مربی که به همراه با تیم ملی در تورنمنت کافا به سر می برد تا زمان نگارش این متن هیچ واکنشی به حملات همه جانبه نشان نداده است و البته همانطور که هفته گذشته نیز نوشتیم بهتر است سرمربی تیم ملی روی کار فنی خود تمرکز داشته باشد و به جای آنکه وارد بازی ای شود که دیگران برایش به راه انداخته اند، در زمین فوتبال و با عملکرد فنی خود پاسخ این حملات را بدهد. اما در عین حال نباید از این نکته غافل شد که در هر جای دنیا وقتی فردی را به عنوان سرمربی تیم ملی کشورشان انتخاب می کنند موظف هستند تمام قد از او و در واقع از انتخاب خودشان و مهمتر از اینها از جایگاه سرمربیگری تیم ملی دفاع کنند، کاری که فدراسیون فوتبال کشورمان نه تنها انجام نمی دهد بلکه به نظر می رسد مدیران آن پشت قلعه نویی پنهان شده اند که مبادا از قبل این آتش بازی ها خراشی به خودشان بیفتد و ...

امیر قلعه نویی مثل هر مربی ای و همچون هر انسانی نقاط ضعف و قوت دارد. به او و عملکردش در تمام این سالها نیز نقدهایی وارد بوده اما نقد از سر دلسوزی و در مسیر اصلاح با تخریب شخصیت تفاوت دارد و آنچه امروز از سوی مخالفان این مربی می بینیم نه نقد است و نشانه ای از دلسوزی در آن دیده می شود؛ تخریب است و تخریب که آن هم ریشه در اختلافات شخصی دارد.

بخشی از اتهاماتی که این روزها به این مربی می زنند فدراسیون فوتبال را موظف می کند تا بدون معطلی وارد میدان شود و اجازه ندهد بیش از این جایگاه مهم سرمربیگری تیم ملی خدشه دار شود.

آنچه این روزها از سوی بخش اعظمی از مخالفان  سرمربی تیم ملی می بینیم عقده گشایی شخصی است و سکوت فدراسیون فوتبال در این ماجرا، این برداشت را به همراه دارد که ظاهرا ریشه تمام مشکلات فنی و غیر فنی این فوتبال امیر قلعه نویی بوده و ...(!)

*حمید ترابپور
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
0
0
درحال حاضر بهتر از امیر جان قلعه نویی برای تیم ملی کسی نیست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار