PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۸۰۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵
مربی پیشین تیم فوتبال استقلال برای این باشگاه آرزوی موفقیت و اعلام کرد دیگر در کمیته فنی آبی‌پوشان حضور نخواهد داشت.
کیهان ورزشی-

مجید نامجومطلق  در مورد انتخاب جواد نکونام به‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: من معتقدم نکونام گزینه مناسبی برای هدایت استقلال بود و در تنها جلسه‌ای که با کمیته فنی برگزار شد در مورد انتخاب این مربی به اجماع رسیدیم و فکر می‌کنم که نکونام می‌تواند به استقلال کمک کند.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال درباره اینکه آیا حضورش در کمیته فنی این باشگاه ادامه‌دار خواهد بود یا خیر، تأکید کرد: خیر، من دیگر در کمیته فنی استقلال حضور نخواهم داشت و فکر می‌کنم مدیران باشگاه هم در مورد برگزاری جلسه با کمیته فنی بی‌میل بودند. به هر حال سرمربی انتخاب شد و من برای استقلال آرزوی موفقیت دارم.

نامجومطلق در پاسخ به این پرسش که «آیا نکونام با تفکرات تدافعی می‌تواند در استقلال نتیجه بگیرد؟»، یادآور شد: هر مربی سبک خاص خودش را دارد و این موضوع غیرقابل انکار است. به‌عنوان مثال شما هر تیمی را به دیه‌گو سیمئونه بدهید او با سبک خودش مربیگری می‌کند و به هر حال باید به تفکرات هر مربی احترام گذاشت. نکونام هم سبک کاری خودش را دارد و می‌تواند بعد از حضور در استقلال در مورد سبک کاری‌اش تصمیم بگیرد.

پیشکسوت باشگاه استقلال همچنین خاطر نشان کرد: هواداران توقع دارند که استقلال فوتبال زیبایی به نمایش گذاشته و تهاجمی بازی کند. من فکر می‌کنم دست نکونام در استقلال نسبت به تیم‌های دیگر بازتر است و او می‌تواند تفکراتش را تغییر دهد. من به موفقیت استقلال خوش‌بین هستم و امیدوارم اتفاقات خوبی برای این تیم رقم بخورد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار