PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۸۰۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰
سرمربی تیم ملی والیبال در واکنش به عملکرد تیم ایران در 2 هفته لیگ ملت‌ها از مردم عذرخواهی کرد.
کیهان ورزشی-

بهروز عطایی درباره دیدار برابر هلند، گفت: بازی بسیار سختی بود. هلند تیم بسیار با کیفیتی است و یک فوق ستاره والیبال جهان را در اختیار دارد، بقیه بازیکنان در کنار این بازیکن، یک تیم خوب را تشکیل دادند. مسابقه را خیلی خوب شروع کردیم، مخصوصا ست نخست این مسابقه با کیفیت خوبی شروع شد و این ست را با عملکرد بسیار مناسب بازیکنان ایران با موفقیت به پایان رساندیم.
عطایی در ارزیابی عملکرد تیم ملی والیبال ایران در هفته دوم لیگ ملت‌ها، گفت: در مجموع در لیگ ملت‌های امسال خیلی خوب بازی نکردیم، واقعیت است و معتقدم که در خیلی از بازی‌ها می‌توانستیم شرایط بهتری داشته باشیم ولی از آن استفاده نکردیم، برابر تیم‌هایی همانند لهستان که دو بر صفر جلو بودیم و شانس برد داشتیم، در واقع از شرایط موجود استفاده بهینه نکردیم، البته شکست لهستان کار آسانی نیست. ازسوی دیگر برابر اسلوونی و ژاپن بازی خوبی به نمایش نگذاشتیم. واقعیت انکارناپذیر است.      
 عطایی درباره اظهار نظر سرمربی هلند که جای میلاد عبادی‌پور را در تیم ایران خیلی خالی دانست، گفت: بله قطعا میلاد از بازیکنان بزرگ والیبال کشور و از ستون‌های اصلی تیم ایران است. میلاد با من هماهنگ بود و در واقع مشکلاتی داشت که عنوان کرد و قرار شد در لیگ ملت‌ها کنار تیم نباشد و قطعا از مراحل بعدی در کنار تیم خواهد بود. در مسابقات قهرمانی مردان آسیا، بازی‌های آسیایی چین و انتخابی المپیک از میلاد استفاده خواهیم کرد و امیدوارم بهترین شرایط را با تمام ظرفیت‌های والیبال ایران داشته باشیم. میلاد به عنوان یک بازیکن بزرگ، بازیکنی که می تواند به تیم خیلی کمک کند، در کنار بازیکن بزرگی همچون موسوی می‌توانند، رهبرهای تیم باشند و حضور این دو بازیکن کمک بسیار زیادی در مسیر سخت پیش رو خواهد داشت.
برچسب ها: والیبال
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار