PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۸۰۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸
ملی پوش والیبال ایران به لیگ والیبال ایتالیا پیوست.
کیهان ورزشی-

 با اعلام سایت ایتالیایی، امین اسماعیل نژاد ستاره والیبال ایران به لیگ والیبال ایتالیا و تیم ورونا پیوست. لارنا اسپورت ایتالیا در این خصوص نوشت: ورونا می تواند در فصل آینده روی امین اسماعیل نژاد ایرانی حساب کند. اسماعیل نژاد متولد ۱۹۹۷بوده که  ۲۰۳ سانتی متر قد دارد و چپ دست است.

این سایت ایتالیایی ضمن شرح رزومه ملی پوش والیبال ایران نوشت: در حال حاضر اسماعیل نژاد در لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۳ مشغول است. این بازیکن با تیم ملی والیبال ایران در این مسابقات می درخشد. این بازیکن ایرانی خوشحالی خود را از حضور در یکی از رقابتی ترین لیگ های جهان پنهان نمی کند. 

اسماعیل‌نژاد در این باره گفت: وقتی از ورونا تماس گرفتند بدون تردید پذیرفتم زیرا بازی در لیگ والیبال ایتالیا آرزوی همه والیبالیست های جهان است که می خواهند به بالاترین سطوح برسند. پروژه ورونا بسیار بلندپروازانه است و نتایج فصل گذشته آن را ثابت می کند. برای من اولین تجربه خارج از ایران و فرصتی بی نظیر است که سعی خواهم کرد از آن نهایت استفاده را ببرم. 

او ادامه داد: می‌دانم که برای رسیدن به همه اهداف، کار زیادی وجود خواهد داشت و برای این کار آماده خواهم بود. من نمی‌توانم صبر کنم تا این پیراهن را بپوشم و با هواداران جدید آشنا شوم.

همچنین مدیر ورزشی باشگاه ورونا گفت: ما از این انتقال هیجان زده هستیم. با گنجاندن امین در فهرست خود، بدون شک عنصر مهمی را در بخش هجومی اضافه می کنیم. او بازیکنی بسیار قوی از نظر بدنی و با اعتبار بالایی است.  او همچنین در VNL ارزش و ویژگی های خود را در حمله، سرویس و ...  نشان داد. 
برچسب ها: والیبال
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار