ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      شهادت رییس جمهور و هیات همراه ایشان را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - May 21 2024
کد خبر: ۸۰۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
گروه فوتبال کیهان ورزشی-

حمله ریکاردو ساپینتو به سرپرست مدیر عامل استقلال  که  وی را و بعضی دیگر از مسئولان این تیم را به دروغگویی متهم کرده بود و متعاقب آن پاسخ سرپرست مدیر عاملی استقلال به مربی پرتغالی که او را"معمولی " و" دائم الخمر" خوانده بود از این نظر باعث تعجب و جالب بود که اینها تا یکی دو هفته پیش قربان صدقه همدیگر می رفتند و هر دوطرف حرف از تمدید قرار داد و ادامه همکاری می زدند! ... اما حالا که ساپینتو قرار است در قبرس به فعالیت خود ادامه دهد و استقلال هم با نکونام به عنوان مربی تمام کرده است، دو طرف اینطوری علیه یکدیگر شاخ و شانه و خط ونشان می کشند !

و این البته خصوصا در فوتبال ما امر غریب و جدیدی نیست. بارها نظیر این اتفاق با تغییر  نام ها و اشخاص در فوتبال ما  رخ داده است. اماآنچه که  برای ناظران و علاقمندان به فوتبال و ... مطرح است این است که این وسط کی راست می گوید؟! هر دو طرف از " مردم" و" هواداران" مایه می گذارند، اما واقعیت این است که آنچه اصلا مطرح نیست" مردم" است!

متاسفانه این" عدم شفافیت" از سوی مسئولان ریزودرشت  هم یکی از دردها و آفات ورزش ماست، بطوری که خیلی اتفاقات در این ورزش و مثلا فوتبال رخ می دهد، اما خیلی ها از جمله علاقمندان و طرفداران( یعنی همان مردم) آخرش هم متوجه نمی شوند، جریان چه بود و بالاخره کی راست می گفت و کی دروغ؟! و باز این در حالی است که همه می دانیم و همین مسئولان مرتب تاکید می کنند که "ورزش مال مردم است...!" در هرحال آنچه که جزو اصول پیشرفت و قویتر شدن است،  روراستی و صداقت پیشه کردن مسئولان با مردم است  و...
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار