PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: ۸۰۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۶
گروه فوتبال کیهان ورزشی-

هرکسی حرف های سه مربی لیگی را در آن برنامه تلویزیونی دیده و یا از این و آن شنیده اولین کاری که می کند تعجب است و اولین حرفی که می زند این است که" بابا ! جمع کنید این بساط را..." .
 تا دیروز که اگر فرد دلسوز یا نشریه معتبری مثل کیهان ورزشی از نفوذ و رخنه تا بن دندان دلالی مخرب وافسار گسیخته در فوتبال بخت برگشته می گفتند، بعضی مسئولان ومدیران تحت القائات وارونه نمایی همین دلال های رخنه کرده در رسانه او را به توهم و بدبینی و سیاه نمایی و...متهم می کردند و سعی می کردند همه چیز را در فوتبال " آرام" و " محترمانه"  جلوه دهند و از طریق بعضی برنامه های زرد تلویزیونی اینطور وانمود کنند که تنها مشکل این فوتبال این است که فلان خط نگهدار به موقع یا درست پرچم زد یا خیر؟! این آوانتاژ به موقع بوده یا نه؟! بهمان مربی تعویض هایش بوده یا غلط..‌؟! اما حالا چنان آش شور شده که حالا  صدای زمین و زمان از دلالی به آسمان رفته و می شنویم حتی خود تلویزیون که  همین حالا بخش هایی از آن در تسخیر جریان دلالی نام و نشان دار ورزش و فوتبال است، برنامه علیه دلالی ساخته است!
بدون تردید حرف های فکری، ویسی و ربیعی سه مربی فوتبال ما به ویژه آنجا که راجع دلالی آن هم به اسم مدیر برنامه!!! مطرح شد ، قابل تامل است و... جا دارد مسئولان و مدیران ورزش و فوتبال و هرسازمان و نهادی که در این باره وظیفه دارد، به این ماجرا و جمع کردن این بساط کثیف و آلوده که مشتی فرصت طلب منفعت پرست برای فوتبال و جوانان ما پهن کرده اند، با قدرت و شجاعت و غیرت مسئولیت ورود کنند... قرار نبوده نیست در مملکتی که به برکت خون شهدا و ایستادگی مردمی نجیب و محترم سرپا مانده، یک مشت بی اعتقاد به همه چیز، میانداری کنند و ... مردم را بچزانند...
برچسب ها: دلالی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار