PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 06 2024
کد خبر: ۸۰۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۶
مدافع سنگالی الهلال عربستان قول داد بتواند به ۱۵ روستا در کشورش کمک کند.
کیهان ورزشی-

به نقل از اسپورت بایبل، الهلال که روبن نوس، کاپیتان ولورهمپتون را جذب کرد، این بار کالیدو کولیبالی، مدافع سرشناس و گران قیمت چلسی را نیز به خدمت گرفت. 
 کولیبالی یکی از گران‌ قیمت‌ترین مدافعان تاریخ لیگ برتر انگلیس است که البته در چلسی نتوانست انتظارات را برآورده کند.
 این مدافع ۳۲ ساله که فصل گذشته ۳۲ بازی برای چلسی در لیگ برتر انجام داد، در مراسم معارفه خود در الهلال شرکت کرد.
 این ملی‌پوش سنگالی قراردادی سه ساله با تیم الهلال به ارزش ۳۰۰ هزار پوند در هفته امضا کرد. کولیبالی درباره حضور در الهلال عربستان گفت: خوشحالم چون مسلمان هستم و به کشور مناسبی می‌روم. خوشحالم که یکی از اولین کسانی هستم که در یک لیگ در حال پیشرفت بازی خواهم کرد. امیدوارم به عربستان و الهلال کمک کنم تا بهتر از قبل شوند. 

 به خیلی از فقرا کمک خواهم کرد 
این مدافع ۳۲ ساله در مورد تاثیر دستمزد ۳۰۰ هزار پوندی در هفته خود نیز صحبت کرد و گفت: این پول زندگی کسانی را که در روستاهای اطراف سنگال زندگی می‌کنند تغییر خواهد داد. من می‌توانم به تمام خانواده‌ام کمک کنم تا خوب زندگی کنند، از والدینم گرفته تا پسرعموهایم و مهمتر از همه به خیلی از فقرا در کشورم کمک خواهم کرد. ما با ساخت یک بیمارستان اطفال در روستای نگانو، جایی که پدر و مادرم متولد شدند فعالیت خیرخواهانه خودمان را شروع کردیم. هفته گذشته به داکار رفتیم و قول دادم حداقل به پانزده روستا کمک کنم. بسیاری از مردم در کشورم برای رسیدن به بیمارستان باید با ماشین ۵۰ دقیقه در حرکت باشند. اکنون دولت باید از ما حمایت کند. من ایده‌های زیادی دارم. ما برای سنگال و سپس برای غرب آفریقا سرمایه‌گذاری زیادی خواهیم کرد. ما به جوانان کمک خواهیم کرد. آنها آینده کشور و جهان هستند.  
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها