ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: ۸۰۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹
مدیران باشگاه استقلال نشان دادند که برای اداره این باشگاه چه سیاستی را در پیش دارند.
گروه فوتبال کیهان ورزشی-

در حالیکه پس از یک فصل پر التهاب و جنجالی برای استقلال هواداران این تیم انتظار نقل و انتقالاتی حساب شده و فضایی آرام را داشتند، اتفاقات تمرین روز گذشته آبی ها نشان داد که اولین صید این مدیران در نقل و انتقالات تابستانی یکی از چماق داران معروف پایتخت بوده که دیروز رسما از وی رونمایی شد.

پیش از این درباره شکل و شیوه مدیریت در باشگاه استقلال به مدیران ارشد ورزش و افراد نشسته در وزارت ورزش و جوانان هشدار داده بودیم و حالا شاهدی از غیب رسیده که نشان می دهد استقلال با این نوع مدیریت فصلی بدتر از فصل قبل را پیش رو دارد.

حضور افراد بدسابقه و صورت خط خطی در تمرین دیروز استقلال مشخص کرد که اینها نه برای نام این باشگاه مردمی و معتبر ارزش و احترامی قایل هستند و نه جایگاه هوادار و حرمت آن را می شناسند.

حضور فردی به نام حجت کریمی در راس باشگاه استقلال بدون داشتن پیشینه روشن در ورزش روزهای تاریکی را برای استقلال ترسیم خواهد کرد. این مدیر که با تخصص واردات قطعات خودرو و اداره رستوران روی صندلی مهم مدیریت استقلال نشسته است، نه تنها توانایی اداره مجموع آبی را ندارد - اگر داشت در اتفاقات تلخ سال گذشته آبی ها و به ویژه حذف آنها از لیگ قهرمانان آسیا نقش آفرینی نمی کرد - بلکه با حوادث روز گذشته و نصب بنرهای قدی خودش و معاونش روی در و دیوارهای کمپ حجازی و از همه بدتر دل و قلوه گرفتن با چماق دار معروف، همان که روی سکوها به کتک زدن هواداران معترض به حجت کریمی مشغول بود، نشان داد که برای اداره باشگاه بزرگ استقلال چه سیاستی را مد نظر دارد؛ مدیریت بر پایه «چوب و چماق»!

در این بین واکنش منفعلانه وزارت ورزش به این اتفاق نشان داد که ظاهرا مدیران وزارت ورزش از راس تا ذیل از حجت کریمی و هواداران چماق به دست وی هراس دارند که اگر غیر از این بود همان دیشب پرونده این نوع مدیریت و این لمپن بازی ها را می بستند.

حالا باید در این ماجرا منتظر ماند و دید دیگر نهادها نسبت به اتفاقات تلخ چه واکنشی نشان می دهند و ...
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها