PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۸۰۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸
بر سر این تماشاگر عاشق و بی توقع همه بلایی که می شد ، در آوردند، فقط کتکش نزده بودند که این اتفاق هم افتاد .
گروه فوتبال کیهان ورزشی-

بارها و سال هاست که در باره عدم رعایت حرمت و احترام تماشاگر به عنوان صاحب اصلی و سرمایه بی بدیل در ورزش می نویسیم و تذکر می دهیم. 

واقعیت غیر قابل انکار و تلخ در ورزش ما این است:" حرمت تماشاگر در ورزش ما و رشته ای مثل فوتبال رعایت نمی شود." بر سر این تماشاگر عاشق و بی توقع همه بلایی که می شد ، در آوردند، فقط کتکش نزده بودند که این اتفاق هم افتاد .

 همه می دانیم که در اولین روز شروع تمرینات تیم استقلال که روز گذشته انجام شد، عده ای اراذل و اوباش شناخته شده که همواره با مدیریت های تحمیلی این تیم هم  روابط حسنه و همکاری نزدیک داشته و دارند، بر سر تماشاگرانی که بعداز تحمل یک فصل ناکامی  ناشی از مدیریت عوضی و مشعشع! مدیران تحمیلی این تیم ، آمده بودند تا در روز شروع این تیم برای فصل جدید ، وفاداری خود را اعلام کنند و به حمایت تیم محبوب خود بپردازند، ریختند و آنها را به باد کتک گرفتند. لابد به این جرم که تماشاگران شعارهایی که به مذاق مدیران تحمیلی و سفارشی این تیم خوش نمی آمده سر داده بودند!

به دنبال این ماجرا حراست وزارت ورزش و باشگاه استقلال و... طی انتشار بیانیه هایی  ضمن محکوم کردن این اتفاق ، بر رعایت تکریم وحرمت تماشاگر تاکید کردند. کار خوبی که البته ما طبق سابقه می دانیم در همین مرحله حرف وبیانیه باقی می ماند و هیج اتفاقی در جهت برخورد قانونی با لمپن ها و بی مخ های زمان رخ می دهد نه گامی در جهت رعایت حرمت و تکریم تماشاگر برداشته می شود این است که صریح و بی تعارف خدمت آقایان بیانیه نویس و مدیران ورزش و باشگاه و... عرض می کنیم: به جای راه انداختن این نمایش ها و انجام این سیاهکاری های کلیشه ای، با مردم صادق و شفاف و روراست باشید وعملا به آنها احترام بگذارید. اولین نشانه احترام به مردم هم این است که برای اداره امور مردم، به جای چپاندن دوست و تحمیل مدیران تحمیلی، بر مبنای اصل شایسته سالاری، مدیر ومسئول تعیین کنید،..‌ آنوقت خیلی مسائل خودبخود حل می شود...
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار