PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 11 2024
کد خبر: ۸۰۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸
کیهان ورزشی-

یکی از سرمربیان مطرح فوتبال ایران که چند سالی است در تیم های مختلف فعالیت می کند و هر سال از یک تیم کم نام و نشان تر و به تیم مطرح تر و البته پولدارتر می رود، این روزها بدجوری گیر دلال ها افتاده است.

 مربی موردنظر که حضورش روی تیم پولدار را مدیون جریانات دلالی است حتی برای انتخاب برخی دستیاران خود اختیار تام ندارد. مثلا برای یکی از پست ها در کادر فنی اش به دنبال مربی ایرانی بود اما با دستور دلال ها مجبور شد به سمت یک مربی مسئله دار خارجی که کوس رسوایی اش در یکی از محلات پایتخت به گوش تمام فوتبال ایران رسیده چرخش داشته باشد.

این نکته مهم و دردناک را نباید فراموش کرد که در فوتبال ایران مربیان آنگونه که شما می بینید دارای قدرت و افتدار نیستند و پشت پرده حکم عروسک خیمه شب بازی آنهایی را دارند که برایشان تیم یابی می کنند و دست شان را در دست مدیران باشگاهها قرار می دهند.

مربی خارجی مورد نظر که سالهاست در فوتبال ایران تیم جابجا می کند امروز به نماد دلالی افسارگسیخته در این حوزه مبدل شده است و عجیب است که نهادهای نظارتی و همچنین کمیته های مختلف فدراسیون فوتبال تا امروز ورودی به پرونده وی نداشته اند.

این مربی تحت نظر یکی از واسطه های بدنام فوتبال ایران فعالیت می کند.

برچسب ها: دلالی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها