PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۸۰۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴
مسیر داوید دخیا و منچستریونایتد از هم جدا شد.
کیهان ورزشی-

داوید دخیا، سنگربان باسابقه منچستریونایتد با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام خود، خبر از پایان دورانش در جمع شیاطین سرخ داد.

متن خداحافظی داوید دخیا از منچستریونایتد، به شرح زیر است:

    مایلم تشکر و قدردانی بی دریغ خود را نسبت به محبت هواداران در این ۱۲ سال ابراز کنم. از زمانی که سر الکس فرگوسن مرا به این باشگاه آورد، دستاوردهای زیادی داشته‌ایم. هر بار که این پیراهن را پوشیدم، افتخار این را داشتم که برای رهبری بزرگترین باشگاه جهان را داشته باشم و برای آن تلاش کنم. افتخاری که فقط نصیب چند فوتبالیست خوش شانس می‌شود.

    از زمانیکه به اینجا آمده ام، دوره فراموش نشدنی و موفقی را پشت سر گذاشتم. وقتی مادرید را به عنوان یک پسربچه جوان ترک کردم فکر نمی‌کردم به آنچه با هم انجام دادیم برسیم.

    اکنون، زمان مناسبی است که یک چالش جدید را انجام دهم، تا دوباره خودم را در محیط جدید تحت فشار و آزمایش قرار دهم.

    منچستریونایتد همیشه در قلب من خواهد بود، منچستریونایتد من را پرورش داده و هرگز از من جدا نخواهد شد.

داوید دخیا که فوتبال خود را از باشگاه اتلتیکومادرید آغاز کرد، در ۲۰ سالگی به منچستریونایتد پیوست و پس از ۱۲ فصل و انجام ۵۴۵ بازی در تمام رقابت‌ها، از این باشگاه جدا شد.

دخیا که یک قهرمانی لیگ برتر و یک قهرمانی در لیگ اروپا را با منچستریونایتد تجربه کرد،‌ طی هفته‌های اخیر برای تمدید قراردادش با کسر حقوق به توافق رسیده بود اما حالا به شکلی ناگهانی از هواداران یونایتد خداحافظی کرد.

جدایی داوید دخیا از منچستریونایتد، احتمالا منجر به جذب آندره اونانا، دروازه‌بان ۲۷ ساله باشگاه اینتر شود.

دخیا که رکوردار ثبت بیشترین کلین‌شیت در تاریخ منچستریونایتد است و ۴ بار به عنوان بهترین بازیکن فصل این باشگاه انتخاب شده، فصل پیش به عنوان بهترین دروازه‌بان فصل لیگ برتر انگلیس انتخاب شد و حالا پیشنهاداتی از لیگ عربستان دارد و ممکن است جدیدترین ستاره حاضر در فوتبال خاورمیانه باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار