PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: ۸۱۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶
فدراسیون فوتبال کره جنوبی مدافع تیم امید این کشور را به‌دلیل سوءسابقه (محکومیت به اتهام رانندگی در حالت نامتعادل) از فهرست اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو حذف کرد.
کیهان ورزشی-

فدراسیون فوتبال کره جنوبی با انتشار بیانیه‌ای ضمن عذرخواهی بابت دعوت از لی‌ سانگ‌مین به تیم امید این کشور برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو، اعلام کرد که نام او را از فهرست حذف کرده است.
 این اقدام به‌دلیل سوءسابقه سانگ‌مین و محکومیت کیفری به‌ اتهام رانندگی در حالت نامتعادل پس از استعمال مشروبات الکلی صورت گرفت. 
پلیس در سال ۲۰۲۰ او را در حالت نامتعادل حین رانندگی بازداشت و ۵ میلیون وون(حدود ۴هزار دلار) جریمه کرد. براساس مقررات فدراسیون فوتبال کره جنوبی، هر بازیکنی با چنین جریمه‌ای(دست کم ۵ میلیون وون) بابت چنین تخلفی، تا ۳ سال نمی‌تواند تیم ملی این کشور را در هر رده سنی همراهی کند. 

لی در سال ۲۰۲۱ نیز سهوا به‌ تیم زیر ۲۳ سال کره جنوبی دعوت شده بود. تیم فوتبال زیر ۲۳ سال این کشور خود را برای سومین قهرمانی متوالی در بازی‌های آسیا که امسال به میزبانی هانگژو چین برگزار می‌شود، مهیا می‌کند. 
 این رویداد که پارسال به‌دلیل همه‌گیری کووید-۱۹ به تعویق افتاد، از ۲۳ سپتامبر تا ۸ اکتبر(اول تا شانزدهم مهر) برگزار می‌شود.
 تیم امید ایران نیز برای پایان دادن به حسرت ۲۱ ساله قهرمانی در این رویداد، خود را با هدایت رضا عنایتی آماده می‌کند.  
برچسب ها: کره جنوبی ، فوتبال
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار