PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۸۱۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۶
تیم ملی بسکتبال ایران دومین بازی خود مقابل لبنان را نیز با کامبک خوردن در کوارتر پایانی، واگذار کرد.
کیهان ورزشی- 

عصر امروز (پنج‌شنبه) ۵ مرداد ۱۴۰۲، تیم ملی بسکتبال ایران در دومین دیدار دوستانه خود مقابل لبنان نیز با وجود عملکرد بهتر نسبت به بازی قبل، با نتیجه ۸۱ - ۷۷ شکست خورد.

در این دیدار شاگردان «هاکان دمیر» عملکرد بهتری نسبت به بازی قبل داشتند، اما با وجود برتری ۱۹-۲۰، ۱۷-۱۹ و ۱۷-۲۰ در سه کوارتر نخست، در کوارتر چهارم ۲۸-۱۸ تن به شکست دادند تا در مجموع با ۴ امتیاز اختلاف مغلوب میزبان شوند.

بازی نخست دو تیم نیز روز گذشته (چهارشنبه) ۴ مرداد ۱۴۰۲ برگزار شد که در آن دیدار نیز لبنانی‌ها با حساب ۷۳ - ۶۶ به پیروزی دست یافتند.

این دومین بازی تیم ملی بسکتبال ایران با سرمربیگری هاکان دمیر ترکیه‌ای بود که با باخت همراه بود. به این ترتیب دمیر کار خود در تیم ملی ایران را با دو باخت آغاز کرد.

نفراتی چون حامد حدادی، ارسلان کاظمی و رسول مظفری، از غایبین تیم ملی ایران در این دو دیدار بودند. پیش از این دو بازی نیز شاگردان دمیر یک هفته در ترکیه اردو زده بودند.

تیم ملی بسکتبال ایران که در حال آماده سازی خود برای رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۳ است، بعد از این بازی به کشور برمی‌گردد تا اردوهای خود را تا زمان اعزام به روسیه جهت حضور در دو بازی دوستانه با تیم ملی این کشور پیگیری کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار