PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۸۱۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
تیم منتخب کشتی آزاد کشورمان با کسب ۱ مدال طلا و ۲ مدال برنز به کار خود در رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام کنکورد روسیه پایان داد.
کیهان ورزشی-

رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام کنکورد در ولادی قفقاز روسیه برگزار شد و تیم ایران توسط محمدعلی عموزاد در وزن ۶۵ کیلوگرم به مدال طلا، هادی وفایی پور در وزن ۸۶ کیلوگرم و امیرحسین فیروزپور در وزن ۹۲ کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

عرفان الهی در وزن ۷۴ کیلوگرم و سبحان یاری در وزن ۷۹ کیلوگرم پنجم شدند و یاسین رضایی در وزن ۶۱ کیلوگرم، آرمین حبیب زاده و کیان محمودجانلو در وزن ۶۵ کیلوگرم، محمدصادق فیروزپور در وزن ۷۴ کیلوگرم و مهدی حاجیلوئیان در وزن ۹۷ کیلوگرم از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

در وزن ۶۱ کیلوگرم یاسین رضایی در دیدار نخست با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب کایرات امیرتایف از قزاقستان شد و با توجه به شکست حریفش، از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۶۵ کیلوگرم آرمین حبیب‌زاده در دور نخست با نتیجه ۷ بر ۷ مغلوب زیرالدین بایراموف از آذربایجان شد و با توجه به شکست حریفش از دور رقابت‌ها کنار رفت. کیان محمودجانلو نیز با نتیجه ۴ بر ۳ مقابل ماگومد تاژدینویف از روسیه شکست خورد و با توجه به مغلوب شدن حریفش در دورهای بعد از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در این وزن محمدعلی عموزاد دیگر نماینده کشورمان در دور نخست جامبولات کیزینوف از روسیه را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۳ بر ۲ از سد آرتور بادتیف از روسیه گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. عموزاد در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر ماگومد تاژدینوف از روسیه را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار با نتیجه ۴ بر ۴ از سد گاجی مراد عمراف از روسیه گذشت و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۷۴ کیلوگرم محمدصادق فیروز پور در دور نخست با نتیجه ۷ بر ۱ مغلوب احمد نوراخمایف از روسیه شد و با توجه به شکست حریفش از دور رقابت‌ها کنار رفت. عرفان الهی در دور اول با نتیجه ۷ بر ۲ ماگومد کاردانوف از روسیه را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد با نتیجه ۲ بر ۱ مغلوب تیمور بیژویف از روسیه شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، وی به گروه بازنده‌ها رفت. الهی در این گروه با نتیجه ۹ بر ۱ مقابل رسول شاپیف از مقدونیه به پیروزی رسید و به دیدار رده بندی راه یافت.  اما در این مرحله با نتیجه ۱۱ بر صفر مقابل آنزور زاکویف از روسیه مغلوب و پنجم شد.

در وزن ۷۹ کیلوگرم سبحان یاری در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل خالد یخیف از روسیه مغلوب شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال به گروه بازنده‌ها رفت. یاری در این گروه با نتیجه ۸ بر ۴ آزرت اولیمباشف از روسیه را شکست داد و به دیدار رده‌بندی رفت. وی در این دیدار مقابل اورخان عباس اف از آذربایجان مغلوب و پنجم شد.

در وزن ۸۶ کیلوگرم هادی وفایی پور در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر اسلاویک نانیف از روسیه را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد با نتیجه ۴ بر ۴ آلن نایفونوف از روسیه را مغلوب کرد. وفایی‌پور در مرحله نیمه نهایی با نتیجه  ۳ بر ۱ مغلوب آرتور نایفونوف دارنده مدال‌های برنز المپیک و جهان از روسیه شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه ۸ بر ۲ مالیک شاوایف از روسیه را شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم امیرحسین فیروزپور در دور اول با نتیجه ۱۲ بر ۴ سامخان جبرائیل اف از مولداوی را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه ۹ بر ۱ عظمت زاکویف از روسیه را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. فیروزپور در این مرحله با نتیجه ۷ بر ۵ مغلوب آلن باگایف از روسیه شد و به دیدار رده‌بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه ۷ بر ۶ آسخانب سعداله یف از روسیه را مغلوب کرد و به مدال برنز دست یافت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم مهدی حاجیلوئیان در دور نخست با نتیجه ۸ بر ۲ مغلوب تامرلان ژیکایف از روسیه شد و با توجه به شکست حریفش در مبارزه بعد، از دور رقابت‌ها کنار رفت.
برچسب ها: کشتی آزاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها