PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 11 2024
کد خبر: ۸۱۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷
در اوج مشکلات ریز و درشت، مدیر باشگاه استقلال برخی از افراد را به عنوان عوامل رسانه ای دور خود جمع کرد.
گروه فوتبال کیهان ورزشی-

داستان مشکلات استقلال اعم از مالی و مدیریتی را دیگر همگان می دانند. مشکلاتی که ظاهرا با جابجایی های افراد و مدیران نه تنها مرتفع نمی شود بلکه " روند مضاعف" نیز به خود می گیرد. در این گیر و دار از مدیران باشگاه استقلال در هر مقطعی انتظار می رفته که تمرکز خود را روی آن مشکلات بگذارند تا اندکی از نگرانی های بیشمار هواداران این تیم کاسته شود اما ظاهرا آنها بیش از وقت گذاشتن روی این موارد به دنبال راضی نگه داشتن رفقای خود هستند و از آنجایی که تا خرخره بدهکار برخی افراد و جریانات رسانه ای هستند و آنها و رفقای فدراسیون نشینان شان را در رسیدن خود به صندلی مدیریت استقلال تاثیرگذار می دانند، در اوج مشکلات باید احکام آن افراد را صادر کنند و ...

یادمان نمی رود که چند هفته قبل و درست در حاشیه فوران اخبار ناامیدکننده از باشگاه استقلال، حجت کریمی سرپرست موقت استقلال که ماندن یا رفتنش از این باشگاه به مویی بند بود تصویر مشاور جدید رسانه ای خود را در کانال رسمی این باشگاه قرار داد و چند روز بعد نه  از او در استقلال اثری بود و نه از مشاورش!

حالا ظاهرا علی خطیر مدیر کنونی آبی ها نیز همان مسیر را پیش گرفته و در کوران مشکلات و در حالیکه بازیکنان استقلال با من بمیرم و تو بمیری و هزار خواهش و تمنا از سوی مدیریت حاضر به شرکت در تمرینات شده اند، به جای تمرکز روی مشکلات اصلی فی الفور برای برخی افراد در حوزه رسانه حکم صادر کرده است تا مبادا حامیان دیروز آقای مدیر دلخور نشوند و چراغ جبهه حمایتی آنها خاموش نشود.
برچسب ها: استقلال ، علی خطیر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار