PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 12 2024
کد خبر: ۸۱۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶
کیهان ورزشی-

کیومرث هاشمی با دو سال تاخیر در مسند وزارت ورزش و جوانان قرار گرفت. 
در دوره ای که معاون سازمان تربیت بدنی بود هرگز از انتقاد مستمر در برنامه همیشه با ورزش در امان نبود با این وجود با چهره ای خندان ، جایزه کارشناس دوم برتر شبکه رادیویی ورزش را در کنار مدیران سابق شبکه سه و ورزش در جشن سالگرد شبکه از دست او دریافت کردم هر چند آن زمان  شبکه استقلال مالی داشت و این قبیل جوایز که به لطف اقتصاد بیمار مبلغ قابل توجهی شده ارتباطی به سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک نداشت!
 و چون مدیر شبکه چشم به الطاف تشکیلاتی که وظیفه نقد آن ها را بر عهده داشتیم نداشت هم شبکه هم برنامه ما اثر گذار بود بگذریم! به یاد دارم از دریافت جایزه شبکه رادیویی ورزش از دست او معذب بودم .
 بعد ها او میهمان برنامه زنده ما شد و ضمن تمجید و تعریف از کار و عملکردم نشان داد مدیری است از جنس ورزش ، به باور من فقط یک فرد از جنس ورزش می تواند از  مورد انتقاد قرار گرفتن کینه به دل نگیرد و حتی در دل خوشنود باشد . 
چرا که او به ضرورت نقد در حوزه ورزش برای پیشرفت اعتقاد دارد .
 پس کیومرث هاشمی را از جنس ورزش می دانم و می نامم هر چند مدالی بر گردن ندارد!
 و چهره ای موجه از هم خوانی و نزدیکی با رسانه های ورزش و اهالی اش به خود نمی گیرد.                                                                                                               *مازیار_مهرانی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار