PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۸۱۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۵
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در نخستین دیدار خود در قهرمانی زیر 19 سال جهان موفق به شکست کره‌جنوبی شد تا رقابت‌های جهانی را با برد آغاز کند.
کیهان ورزشی-
مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان با حضور 19 تیم از امروز (چهارشنبه 11 مرداد) در سن خوآن آرژانتین آغاز شد و به مدت 10 روز ادامه دارد.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران که در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها در گروه C با تیم‌های نیجریه، کلمبیا، پورتوریکو و کره‌جنوبی هم‌گروه است در نخستین دیدار خود از ساعت 20:30 دقیقه به وقت تهران در سالن «لا سوپریورا» به مصاف کره‌جنوبی رفت.

محمد وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در ابتدای این مسابقه از ترکیب ابوالفضل مهدیان، مرتضی نریمانی، طاها بهبودنیا، آرمین قلیچ نیازی، عمران کوک جیلی، ماهان برزکار و مرتضی طباطبایی (لیبرو) استفاده کرد.

تیم ایران در حالی برابر کره‌جنوبی صف‌آرایی کرد که تمامی اعضای کاروان والیبال نوجوانان کشورمان دچار سرماخوردگی شدند و به‌رغم بیماری ملی‌پوشان سه بر صفر این تیم را شکست دادند.

نوجوانان ایران با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 20 و 25 بر 23 کره را شکست دادند تا در نخستین گام سه امتیاز به دست آورند و در رتبه دوم جدول گروه سوم قرار گیرند.

در ست نخست حمله کره با یک امتیاز اختلاف از ایران (13 امتیاز) بهتر بود، اما ملی‌پوشان کشورمان در دفاع و سرویس عملکرد بهتری نسبت به حریف داشتند به گونه‌ای که ایران هفت امتیاز دفاع دریافت کرد و کره‌ای‌ها دو امتیاز کسب کردند. یک امتیاز سرویس نیز برای ایران در این ست ثبت شد.

در ست دوم تیم ایران در حمله نیز تیم برتر میدان بود و با 18 امتیاز حمله عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و این روند در ست سوم نیز ادامه داشت.

فرناندو آنتونینو دی آراخو پائس از برزیل و خایرو فرناندو پریتو رودریگز از کشور کلمبیا داوران اول و دوم دیدار ایران و کره‌جنوبی بودند.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران ساعت 20:30 دقیقه فردا (پنج‌شنبه 12 مرداد) در دومین دیدار خود به مصاف پورتوریکو می‌رود.

تیم ملی والیبال نوجوانان نیجریه که در گروه ایران قرار دارد، از حضور در این رقابت‌ها انصراف داده است و مسابقات با حضور 19 تیم پیگیری می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار