PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۸۱۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳
تیم ایران با کسب 6 مدال عنوان قهرمانی رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان جهان را بدست آورد.
کیهان ورزشی-

تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان با کسب 2 مدال طلا، 2 مدال نقره و 2 مدال برنز عنوان قهرمانی رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان جهان در کشور ترکیه را بدست آورد.
 رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان روزهای 13 لغایت 15 مردادماه در شهر استانبول ترکیه برگزار شد و در پایان تیم ایران با کسب 2 مدال طلای اهوار خاطری در وزن 45 کیلوگرم و سینا خلیلی در وزن 65 کیلوگرم، 2 مدال نقره سجاد پیردایه در وزن 60 کیلوگرم و ابوالفضل حسینی در وزن 71 کیلوگرم و 2 مدال برنز سام سیار در وزن 48 کیلوگرم و توحید نوری در وزن 92 کیلوگرم با 156 امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت.
 این قهرمانی در حالی بدست آمد که تیم ایران سال گذشته در جایگاه چهارم این مسابقات ایستاده بود. پس از تیم ایران،‌ تیم‌های آمریکا با 126 امتیاز و ژاپن با 106 امتیاز در جایگاه دوم و سوم تیمی قرار گرفتند. 
 با توجه به تجربه نه چندان زیاد بهنام احسانپور سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان و اولین تجربه مربیگری او در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان و اهمیت کسب عنوان قهرمانی برای ایران، پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان نیز روز (جمعه) عازم استانبول ترکیه شده بود تا به احسانپور در بحث فنی تیم کمک کند.  
برچسب ها: کشتی آزاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار