PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 07 2024
کد خبر: ۸۱۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
دارنده مدال طلای المپیک از وضعیت مجموعه آزادی انتقاد کرد.
کیهان ورزشی- 

جواد فروغی در حاشیه بازدید مسئولان کمیته ملی المپیک از اردوی تیراندازی، عنوان کرد: مشکلاتی که با آنها دست و پنجه نرم می‌کنیم کم نیستند اما خدا را شکر می‌کنم که در زمان آقای قربانی تلاش زیادی شده است نه اینکه قبلا نبود اما آقای قربانی تلاش می‌کند تحریم‌های فرا فدراسیونی را حل کند. این موضوع نیاز به دخالت دولت و در رده پایین‌تر به حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نیاز دارد. 

دارنده مدال طلای المپیک توکیو عنوان کرد: از نظر حمایت مالی (پرداختی‌ها) و امکانات رفاهی هم نیاز به حمایت هست که خیلی باز نمی‌کنم. مسئله‌ای که خیلی مهم است و روی مخم می‌رود و به آن فکر می‌کنم، مجموعه آزادی است. این مجموعه نیاز به احیا دارد. یک بافت بسیار فرتوت است و کسی که وارد مجموعه آزادی می‌شود به جای اینکه انگیزه پیدا کند انگار وارد قبرستان شده است. 

فروغی ادامه داد: آسفالت خراب است، تابلوها زنگ زده و هر آن ممکن است روی سر کسی بیفتد. وضعیت دریاچه را هم که اطلاع دارید و بهتر است به جای فضای سبز گفته شود فضای زرد ورزشگاه آزادی. آن هم از وضعیت ساختمان‌های آزادی که به نظر من به گونه‌ای نماد آبروریزی ورزش ایران شده است. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار