PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۸۱۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۱
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بچه‌های کادرفنی گفتند گل نعمتی به آلومینیوم آفساید نبوده است.
کیهان ورزشی-

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس بعد از برد پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در هفته اول لیگ برتر گفت: دوست داشتم این بازی در کنار هواداران انجام می شد. جای آنها خالی بود. پرسپولیس پر هوادارترین تیم آسیاست. زیر ساخت هایی آماده نشده که هواداران حضور داشته باشند. 3 امتیاز مهمی را گرفتیم.
 گل‌محمدی تصریح کرد: بازی را در شرایط سختی بردیم و بازیکنان خودشان را در این شرایط نشان دادند. 3 امتیاز مهمی بود. اولین 3 امتیاز مهم را گرفتیم. همیشه تیم های مجتبی حسینی نظم خوبی دارند. بازی با پیکان فصل قبل سخت ترین بازی ما بود. امروز هم همین بود. تیم با کیفیتی دارند. باید گردش خوب داشتیم. گله ای از ورزشگاه دارم. چمن بلند بود. این چمن برای قبل بود. بازی باید سرعت داشت. مقابل تیمی که دفاع می کند باید سرعت می دادیم اما چمن را دیدم شوکه شدیم. قبل از بازی می گویند چمن کوتاه است اما روز بازی این را دیدم که چمن بلند بود. امیدوارم دیگر این اتفاق نیفتد. به هواداران این برد را تبریک می گویم. امیدوارم روند خوبی داشته باشیم. امروز بازی نسبتا خوبی انجام دادیم. امیدوارم بهتر شویم. شرایط برای بازیکنان سخت است. وارد جزییات نمی شویم. 
 وی درباره اینکه مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم گفته بود که گل پرسپولیس آفساید است ادامه داد: ما دیدیم آفساید نبود. ما گل را دیدیم. بچه های کادر گفتند گل آفساید نبوده. میلیمتری بوده. در این مواقع دست کمک داوران باز است. شرایط داوران در نبود وی ای آر سخت است. دنیای داوری از این سیستم استفاده می کنند اما ما محروم هستیم. با وجود وعده هایی که می دهند هنوز نداریم. تا نیم فصل هم نمی رسد. بگویند فعلا نمی توانیم بیاوریم، بحث های بودجه ای وجود دارد. گفتند می آید اما هنوز که هنوز نیامده. این هم شرایط استادیوم است. اگر در یک سال می توانند زیر ساخت را فراهم کنند یک سال فوتبال را تعطیل کنند. البته این کار شدنی نیست چون دلخوشی مردم به فوتبال است. مدیران بدانند وقتی در مسند کار هستند و می توانند با تهیه امکانات کمک کنند این کار را انجام دهند. امیدوارم دنبال زیر ساخت باشیم.  
برچسب ها: یحیی گل محمدی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار