PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 12 2024
کد خبر: ۸۱۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۶
دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و شمس آذر قزوین با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
کیهان ورزشی-

دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و شمس آذر قزوین از هفته اول بیست‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه غدیر اهواز با قضاوت احمد محمدی برگزار شد که در نهایت این دیدار با تساوی یک - یک به پایان رسید. 
 شمس آذر که با کسب عنوان قهرمانی لیگ یک موفق شد به لیگ برتر صعود کند، باید فصل را با سه امتیاز منفی آغاز کند که این مسئله سبب شده تا آن‌ها از همین ابتدای کار، با مشکل بزرگی روبرو شوند. تقابل دو تیم تازه لیگ برتری شده از اتفاقات جالب هفته اول مسابقات بود که نیمه اول این دیدار گلی به همراه نداشت و ۲ تیم با تساوی بدون گل به رختکن بازگشتند.
 سرانجام پوریا سرآبادانی موفق شد در دقیقه ۶۰ قفل دروازه گروسیان را باز کند و گل اول را برای شاگردان سعید دقیقی به ثمر برساند.
 این پایان کار نبود و بهروز بارانی در دقیقه ۹۰ موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند تا تقابل تازه واردهای لیگ برتری با نتیجه تساوی و تقسیم امتیاز به پایان برسد.
 گروه داوری: احمد محمدی 
 کمک ها: مهدی شفیعی و  بهزاد پناهی
 * استقلال خوزستان: فرزین گروسیان، علیرضا خوش کفا، محمد طیبی، علیرضا کاظمی، حسین ساکی، محمد سلطانی مهر، محمود مطلق زاده، حسن شوشتری، رضا دهقانی، بهروز بارانی و جواد آقایی پور سرمربی: سیروس پورموسوی 
 * شمس آذر قزوین: کوروش ملکی، عرفان قهرمانی، مهدی محمدی، محسن طرهانی، حسین گودرزی، علی آزادمنش، مصطفی احمدی، پوریا سرآبادانی، فراز امامعلی، امیرمحمد نسایی، عیسی مرادی سرمربی: سعید دقیقی  
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها