PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۸۱۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹
رئیس‌جمهور در پیامی قهرمانی مقتدرانه تیم کشتی آزاد جوانان کشورمان در رقابت‌های جهانی، برای سومین بار متوالی را به ملت بزرگ ایران تبریک گفت.
کیهان ورزشی-

 آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در پیامی قهرمانی مقتدرانه تیم کشتی آزاد جوانان کشورمان در رقابت‌های جهانی، برای سومین بار متوالی را به ملت بزرگ ایران تبریک گفت و از همه کشتی‌گیران، دست‌اندرکاران و مربیان تیم ملی کشتی آزاد جوانان قدردانی کرد.

رئیسی در این پیام تصریح کرد: بی‌شک این پیروزی درخشان که نشانی دیگر بر شایستگی و همت کشتی‌گیران کشورمان است، در پرتو تلاش، همت و اراده مصمم فرزندان این مرز و بوم همچنان با افتخار استمرار خواهد یافت.

متن پیام رئیس‌جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قهرمانی مقتدرانه و افتخارآفرین جوانان تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در رقابت‌های ۲۰۲۳ جوانان جهان که برای سومین بار متوالی جایگاه واقعی خود را به نمایش گذاشتند، مایه خرسندی، فخر و مباهات برای همه هموطنان به ویژه جامعه ورزشی کشور است.

بی‌شک این پیروزی درخشان که نشانی دیگر بر شایستگی و همت کشتی‌گیران کشورمان است، در پرتو تلاش، همت و اراده مصمم فرزندان این مرز و بوم همچنان با افتخار استمرار خواهد یافت.

اینجانب این موفقیت ارزشمند را به ملت بزرگ ایران تبریک می‌گویم و از همه کشتی‌گیران، دست‌اندرکاران و مربیان تیم ملی کشتی آزاد جوانان قدردانی می‌کنم و آرزوی تداوم توفیق آنان را در دیگر میادین این رشته پهلوانی دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس‌جمهوری اسلامی ایران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار