PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 08 2024
کد خبر: ۸۱۶۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳
سرمربی تیم فوتبال شارجه امارات گفت که از میزان محبوبیت تراکتور و همچنین قدرت این تیم شناخت دارد.
کیهان ورزشی-

کوزمین اولاریو،‌ سرمربی تیم فوتبال شارجه امارات در نشست خبری پیش از دیدار فردا (سه‌شنبه) تیمش برابر تراکتور در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: می‌دانیم کجا هستیم و مقابل چه تیمی بازی خواهیم کرد، همچنین از محبوب بودن تراکتور باخبر هستیم. آنها در لیگ برتر ایران در هفته اول و دوم با تیم‌های قدرتمند بازی کرده و شکست خورده‌اند.

او ادامه داد: معتقدم فوتبال به پول و هزینه ارتباطی ندارد. بازیکنان بازی می‌کنند، نه پول‌ها. برای ما افتخار است که مقابل هواداران تراکتور بازی کنیم و امیدوار هستیم که صعود کنیم. کسی نمی‌داند چه اتفاقی در این بازی می‌افتد. ما برای هر اتفاقی آماده هستیم و نمی‌توان گفت چه اتفاقی رقم می‌خورد.

وی درباره اینکه به نظرش ممکن است بازی به وقت‌های اضافه و پنالتی بکشد؟ گفت: چند ماه قبل فینال داشتیم که ۱۸ بر ۱۷ تمام شد. این موضوع بسته به ذهنیت تیم و بازیکنان است و نمی‌توان پیش بینی کرد که بازی در ۹۰ دقیقه تمام می‌شود یا نه اما سعی می‌کنیم برای هر اتفاقی آماده باشیم.

کوزمین درباره شکست قبلی‌اش با الجزیره مقابل تراکتور گفت: آن بازی برگشت هم داشت و یک بار تراکتور را بردیم. اینجا نیستم که انتقام چیزی را بگیرم، هر بار ایران بودم تجربه خوبی داشتم. بازی در ایران بازی‌های اروپایی را برای من تداعی می‌کند.

سرمربی شارجه درباره شناختش از پاکو خمس، سرمربی تراکتور هم گفت: وقتی به چنین بازی‌هایی می‌رسیم باید برای هر چیزی آمده باشیم. در کمپ ترکیه با چند تیم خوب بازی داشتیم. از هیچ مربی‌ای ترسی ندارم و امیدوارم که در بازی فردا برنده باشیم.

دیدار تراکتور و شارجه فردا (سه‌شنبه) ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار