PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 08 2024
کد خبر: ۸۱۶۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰
مسئولان ورزش کشور با حضور در فدراسیون تکواندو از اردوی تیم‌های ملی این رشته بازدید کردند.
کیهان ورزشی-

کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان، سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی، محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک، سیدمناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک و همچنین هیئت همراه، با حضور در محل فدراسیون تکواندو از روند تمرینات تیم‌های ملی مردان و زنان این رشته بازدید کردند. 
 مسئولان ورزش کشور ابتدا با حضور بر سر مزار شهید گمنام که در فدراسیون تکواندو به خاک سپرده شده است، به مقام شامخ این شهید والا مقام ادای احترام کردند. 
 آنها سپس در سالن تمرین حاضر شدند که ابتدا گزارشی از سوی مسئولان فدراسیون در خصوص شرایط این تیم ارائه شد.   
   سپس بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی مردان، گفت: تیم جوانی داریم و از حد اکثر ظرفیت موجود در تکواندو کشور استفاده کرده‌ایم. میانگین سنی تیم پایین است و در طول مدتی که مسئولیت هدایت تیم را داشته‌ام، بازیکنان جوان را به ترکیب تزریق کرده‌ام. 
 وی با بیان اینکه انتخابی‌ها این تیم همیشه شفاف و در حضور رسانه‌ها بوده است، افزود: اکنون مسابقات گرندپری فرانسه را داریم که امتیاز آن در رنکینگ المپیکی مهم است. از بین نفرات، تنها آرین سلیمی مصدوم شده و اکنون کنار تیم نیست. 
 در ادامه، مینو مداح سرمربی این تیم ضمن خوش‌آمدگویی به مسئولان، گفت: حضور هادی ساعی که شناسنامه تکواندو ایران بوده و خواهد بود، برای ما قوت قلب است. 
 وی توضیح داد: بعد از اولین انتخابی، با تیم جوانی کار را شروع کردیم و اولین افتخار ما رسیدن به قهرمانی آسیا برای نخستین بار بود.سپس ناهید کیانی به مدال طلای جهان رسید و افتخارات ادامه یافت. در یونیورسیاد هم به مدال طلا رسدیم و این نفرات جوان، آینده تکواندو بانوان را تضمین می‌کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار