PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۸۱۶۷۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷
دیدار تیم‌های پیکان و نارنجی‌پوشان کوهسار در رده نوجوان تهران به درگیری کشیده شد.
کیهان ورزشی- 

بازیهای هفته ششم لیگ برتر فوتبال نوجوانان تهران، روز گذشته پیگیری شد. در یکی از بازیهای انجام شده، شاهد بی اخلاقی های زیادی بودیم و همین مسئله ما را بر آن داشت تا نسبت به جو موجود در بازیهای رده های سنی پایتخت هشدار بدهیم.

 دیدار تیمهای پیکان و نارنجی پوشان کوهسار در ورزشگاه بعثت تهران برگزار شد؛ این بازی تا دقیقه 90 با تساوی 1 - 1 در جریان بود که با تصمیم داور، پیکان صاحب یک ضربه پنالتی شد و با گل کردن آن سه امتیاز حساس را از آن خود کرد. سرمربی نارنجی پوشان در زمانی که داور نقطه پنالتی را نشان داد، اعلام کرد که با گوش خودم در طول بازی چند بار شنیدم که داور به بازیکنان پیکان می‌گفت چرا خودتان را زمین نمی اندازید تا برایتان پنالتی بگیرم!

این مسئله یک جنجال بزرگ به راه انداخت. صحنه های زشتی که بعد از اعلام پنالتی به سود پیکان، دل هر فوتبالدوستی را به درد می آورد. کادر مدیریتی و فنی دو تیم، هر آنچه الفاظ زشت و ناپسند بود به یکدیگر نسبت دادند و از زد و خوردهای شدید با هم ابایی نداشتند. خلاصه اینکه ورزشگاه بعثت به چاله میدانی تبدیل شده بود که نفرات دو تیم و حتی تماشاگران در ورزشگاه بعثت عقده گشایی و بی پروایی کنند و البته روی فوتبال را سیاه و... ناگفته نماند که ورود نیروی انتظامی به صحنه درگیری باعث شد تا اتفاقات تلخ و فیزیکی بین مربیان کوهسار با داوران رخ ندهد. همچنین مسئول آکادمی پیکان، بازیکنان و کادر فنی خود را به سبک خاص خود راهی رختکن کرد.

حوادث تلخ ورزشگاه بعثت، اولین اتفاق زشت در فوتبال پایه نیست و پیش از این بارها نسبت به وقوع آن هشدار داده بودیم و فقط امیدواریم که دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار