PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۸۱۶۸۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت: در اولین جلسه هیات دولت که حضور داشتم، رئیس جمهوری دستور پرداخت پاداش قهرمانان و مدال‌آوران را صادر کرد.
کیهان ورزشی-

کیومرث هاشمی در حاشیه‌ی نشست هم‌اندیشی با پیشکسوتان با بیان اینکه که قصد نداریم حرف‌های تکراری گفته شود و باید بیشتر شنونده باشیم اظهار داشت: در همین راستا  یک فضای گفتمانی درخصوص مسائل و مشکلات قهرمانان و پیشکسوتان برای رسالتی که داریم پیش‌بینی کرده‌ایم. 
 وی در ادامه با تبیین این که مهم‌ترین نکته درحال حاضر چگونگی استفاده از ظرفیت فکری پیشکسوتان ورزشی است، اعلام کرد: در جلسه قبل هیات دولت نیز رییس جمهوری به همه اعضا هیات دولت تاکید کردند که از ظرفیت نخبگان و پیشکسوتان هر حوزه‌ای به بهترین شکل بهره گرفته شود، بنابراین باید درنشست‌های اینچنینی پای سخنان این عزیزان بنشینیم. 
 سرپرست وزارت ورزش وجوانان گفت: در همین راستا باید مدلی را پیدا کنیم که مدیران کل ورزش وجوانان سراسر کشور با پیشکسوتان دیدار داشته باشد و بتواند از دانش و تجربیات آنها استفاده کنند. 

 کیومرث هاشمی افزود: در نخستین جلسه هیات دولتی که حضور داشتم این موضوع مطرح شد و  رئیس جمهوری دستور  پرداخت پاداش ها را صادر کرد،  خوشبختانه سازمان مدیریت هم تامین اعتبار کرده و به زودی این مهم انجام می‌شود تا ان‌شاءالله ورزشکاران‌مان با فراغ خاطر بیشتری در مسابقات شرکت کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار