PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۸۱۶۸۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰
کشتی گیر وزن 92 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد کشورمان مسابقات جهانی را از دست داد.
کیهان ورزشی-
کامران قاسم پور ستاره کشتی آزاد کشورمان فروردین ماه در تمرینات خود در مازندران از ناحیه کشاله ران دچار آسیب دیدگی شد. پس از آسیب دیدگی قهرمان ایران فدراسیون کشتی تمام اقدامات لازم را برای بهبود او انجام داد. حتی فدراسیون برای حفظ سلامتی رو به جلو بودن روند درمان قاسم پور را به مسابقات قرقیزستان اعزام نکرد تا به اردوهای تیم ملی برسد.

اما متاسفانه امروز در اردوی تیم ملی در جریان تمرین از پای مخالف دچار مصدومیت شد و باوجود تلاش خودش و کادر پزشکی برای رسیدن به مسابقات جهانی، شرکت در این رقابت‌ها را از دست داد تا امیر علی آذر پیرا جایگزین او شود.

پیش از این بعد از تشدید آسیب‌دیدگی قهرمان جهان، کادرفنی تیم ملی امیرعلی آذرپیرا را به اردوی تیم ملی دعوت کرده و او را در وزن 92 کیلوگرم تورنمنت مجارستان محک زد.

محسن کاوه مدیر تیم های ملی کشتی آزاد کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: متأسفانه امروز کامران در حین تمرینات از پای دیگرش دچار مصدومیت شد و باید ببینیم در ادامه و روزهای آینده شرایط به چه شکل خواهد بود. امیدواریم آسیب دیدگی کامران جدی نباشد بتواند ملی پوش ایران در مسابقات جهانی بلگراد باشد. اما برای این موضوع باید 2 رو صبر کنیم تا ببینم پزشکان چه تصمیمی درباره کامران قاسم‌پور خواهند گرفت.

وی افزود: ما امیدوار هستیم تا مشکل کامران چیز خاصی نباشد و بتواند به تمرینات بازگردد اما کادر فنی با توجه به این اتفاق پلن بی را برای خود در نظر دارد و تا مشخص شدن شرایط کامران آذرپیرا تمرینات جدی خود را آغاز خواهد کرد. 

بنابراین ترکیب تیم ملی کشتی آزاد کشورمان متشکل از میلاد والی‌زاده در 57 کیلو، رضا اطری در 61 کیلو، رحمان عموزاد در 65 کیلو، امیرمحمد یزدانی در 70 کیلو، یونس امامی در 74 کیلو، محمد نخودی در 79 کیلو، حسن یزدانی در 86 کیلو، امیرعلی آذرپیرا در 92 کیلو، مجتبی گلیج در 97 کیلو و امیرحسین زارع در 125 کیلوگرم خواهد بود.

مسابقات کشتی آزاد جهانی 2023 به عنوان اولین مرحله از گزینشی المپیک پاریس، 25 تا 28 شهریور در صربستان برگزار می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار