PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۸۱۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۵
سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز از هواداران این تیم خواست صبور باشند و این وعده را به آنها داد که تراکتور به تیم دلخواه‌شان تبدیل خواهد شد.
کیهان ورزشی-

 پاکو خمز پس از شکست 3 بر یک تیم فوتبال تراکتور تبریز مقابل الشارجه امارات گفت: فکر می‌کنم بازی خوبی انجام دادیم و جلوی یک تیم بزرگ موقعیت‌هایی را به دست آوردیم. فکر می‌کنم بازی‌ها را به این دلیل از دست می‌دهیم که موقعیت‌های زیادی به حریفان هدیه می‌دهیم.

وی در ادامه افزود: باعث تأسف است، چون بازی خیلی خوبی انجام دادیم، ولی در برخی نقاط موقعیت‌هایی به حریف هدیه می‌دهیم یا در یارگیری اشتباه می‌کنیم یا خیلی راحت توپ‌ها را لو می‌دهیم و توپ را در اختیار حریف می‌گذاریم تا موقعیت ایجاد کند. باید سعی و این اشتباهات را برطرف کنیم. در کل بازی خوبی انجام دادیم، اما باید روی یکسری نکات بیشتر کار کرده و تمرین کنیم. بچه‌ها خیلی خوب کار کردند و جنگیدند، ولی باید برخی مسائل را بپذیریم.

سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال تراکتور در پاسخ به این سؤال که «چه زمانی می‌توانیم تراکتوری را ببینیم که با تفکرات خمز بسته شده است؟»، اظهار داشت: در این بازی نسبت به دیدار با پرسپولیس و سپاهان خیلی بهتر بودیم، خیلی پیشرفت کردیم و بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم. نکته مهم این است که در هر سه دیدار گل‌ها را به حریفان هدیه دادیم و تا زمانی که این اشتباهات را برطرف نکنیم، قطعاً مشکل خواهیم داشت.

خمز وی درباره دلایل شکست تیمش مقابل الشارجه امارات تأکید کرد: اشتباهاتی که به آنها اشاره کردم، اشتباهات فردی است که خیلی روی آنها کار کرده و سعی کرده‌ایم برطرف‌شان کنیم، ولی هنوز ادامه دارد. باید روز به روز روی آنها کار کنیم تا برطرف شوند و تیم به شرایط عادی برگردد.

وی درباره مذاکره باشگاه تراکتور با عیسی آل‌کثیر هم به خبرنگاران گفت: من چیزی نمی‌دانم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در پاسخ به این سؤال که «چه پیامی برای هواداران دارید و به آنها برای آینده چه قولی می‌دهید؟»، خاطر نشان کرد: فقط می‌خواهم به هواداران‌مان اطمینان بدهم که بیشتر تلاش و کار خواهیم کرد تا بتوانیم روند تیم را عوض کنیم. گاهی اوقات روند تیم به گونه‌ای می‌شود که چندین برد پشت سر هم کسب می‌کنیم، اما الان روند خوبی نداریم.

«لیگ تازه شروع شده است و فقط دو بازی انجام داده‌ایم.»، خمز با یادآوری این موضوع تصریح کرد: قطعاً می‌توانیم به روندی برگردیم که همه انتظار دارند. می‌دانم که نتیجه بازی امروز، نتیجه دلخواه هیچ‌کدام از ما نبوده است، ولی کار خواهیم کرد تا بازی به بازی بهتر شویم و پیشرفت کنیم و به آن نتایجی برگردیم که هواداران می‌خواهند. فقط از آنها می‌خواهم که صبر داشته باشند و قول می‌دهم که کار خواهیم کرد تا تیمی شویم که آنها دوست دارند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار