PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۸۱۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.
کیهان ورزشی- 

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز در گزارشی به رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در مرحله گروهی پرداخت.

AFC درباره گروه سپاهان نوشت: الاتحاد، قهرمان پر ستاره لیگ عربستان، نامزد اصلی برای کسب مقام اول در مرحله گروهی است، که فصل جدید لیگ عربستان را با سه برد متوالی در فرم خوبی آغاز کرده است.

الاتحاد با بهره گیری از کریم بنزما و انگولو کانته به همراه فابینیو برزیلی، مطمئن است که تمام راه را برای افزودن به قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا در سال های 2004 و 2005 به دست آورد، ادامه خواهد داد.

حریفان گروه C اما از این فرصت استفاده خواهند کرد و الاتحاد به خوبی می داند که سپاهان ایران، باشگاه نیروی هوایی عراق و اجمک ازبکستان رقبای آسانی نیستند.

AFC در ادامه درباره گروه نساجی و چهارم لیگ قهرمانان آسیا نوشت: الهلال قهرمان 4 دوره لیگ قهرمانان آسیا به همان اندازه مملو از ستاره هایی است که نیمار برزیلی در پنج سال گذشته این تیم را برای سومین عنوان قهرمانی رهبری می کند.

نایب قهرمان فصل گذشته می تواند روی الکساندر میتروویچ، کالیدو کولیبالی، سرگی ساویچ، روبن نوس و مالکوم و همچنین ستاره عربستانی سالم الدوسری حساب باز کند.

با این حال با بازگشت مسابقات به فرمت خانگی و خارج از خانه، شرایط برای الهلال آسان نیست و به رقبای آنها - نساجی مازندران ایران، باشگاه بمبئی سیتی هند و نوبهار ازبکستان - شانس خوبی برای کسب نتیجه می دهد.

AFC درباره گروه پنجم که پرسپولیس به همراه النصر عربستان، الدحیل قطر و استقلال تاجیکستان حضور دارد، نوشت: اولین بازی کریستیانو رونالدو در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بسیار در دید خواهد بود اما النصر عربستان می داند که در گروه E چالش سختی را پیش رو دارد.

علیرغم جذب ستاره های زیاد، النصر فصل 2023/24 لیگ برتر عربستان را با دو شکست متوالی آغاز کرد و در روز جمعه 5-0 الفتح را شکست داد. رونالدو در این بازی هت تریک کرد و سادیو مانه دبل کرد.

النصر قبل از این پیروزی 4-2 مقابل شباب الاهلی دبی امارات در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا 2023/24 به پیروزی رسیده بود.

با این حال، تیم الدحیل، قهرمان قطر، فصل خود را مانند پرسپولیس، نایب قهرمان دو دوره لیگ قهرمانان آسیا در لیگ برتر ایران با سربلندی آغاز کرده است. استقلال تاجیکستان هم عملکرد خوبی داشته است. به نظر می رسد آمادگی این 3 تیم زمینه را برای یک بازی جذاب مقابل ستارگان الهلال فراهم کرده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار