PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۸۱۷۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
بازیکنان اسبق باشگاه پاس دور هم جمع شدند.
کیهان ورزشی-

بازیکنان سالهای دور و نزدیک پاس تهران که تا قبل از شیوع بیماری کرونا معمولا در مقاطع مختلف دور هم جمع می‌شدند و ضمن دیدار با یکدیگر خاطرات‌شان را مرور می‌کردند، بعد از حدود دوسال بار دیگر زیر یک سقف نشستند و مراسمی گرم و دوستانه را ترتیب دادند.
در این مراسم ستارگان دهه های 40 و 50 باشگاه پرافتخار پاس حضور داشتند؛ بزرگانی که فوتبال ایران مدیون زحمات آنهاست.

این دورهمی با ذکر خاطرات آنها همراه شد و در ادامه از چند پیشکسوت این مجموعه تجلیل شد.

ضمنا این روزها بحث بازگشت دوباره تیم فوتبال پاس تهران به مسابقات مطرح است و در همین زمینه نیز از سوی پاسی‌های قدیمی طرح موضوع شد و  تنی چند از حضار دقایقی به صحبت پرداختند.

سیدمحمدسعید مدنی مدیرمسئول کیهان ورزشی نیز به عنوان میهمان در این مراسم حاضر بود.
برای این پیشکسوتان دوست داشتنی که سالها با پیراهن تیم ملی ایران و باشگاه پاس به فوتبال ایران خدمت کردند و افتخار آوردند آرزوی سلامتی داریم.

دورهمی پاسی‌های قدیم باشکوه و گرم برگزار شد +تصاویردورهمی پاسی‌های قدیم باشکوه و گرم برگزار شد +تصاویردورهمی پاسی‌های قدیم باشکوه و گرم برگزار شد +تصاویردورهمی پاسی‌های قدیم باشکوه و گرم برگزار شد +تصاویردورهمی پاسی‌های قدیم باشکوه و گرم برگزار شد +تصاویردورهمی پاسی‌های قدیم باشکوه و گرم برگزار شد +تصاویردورهمی پاسی‌های قدیم باشکوه و گرم برگزار شد +تصاویردورهمی پاسی‌های قدیم باشکوه و گرم برگزار شد +تصاویردورهمی پاسی‌های قدیم باشکوه و گرم برگزار شد +تصاویر
برچسب ها: پاس
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد جواد کردبچه
United States
۲۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
0
0
با وجود چنین مردان بزرگی در تاریخ فوتبال ایران در گذشته های نه چندان دور تعجب میکنم چرا فوتبال باشگاهی و ملی ما اینچنین ضعیف و ناتوان است ! در حالیکه اگر به همان نسبت ۴۰ ، ۵۰ سال پیش رشد کرده بودیم و تعصب داشتیم امروز برزیل و آرژانتین هم حریف ما نبودند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار