PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۸۱۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۷
بعد از نامه سازمان بازرسی کل کشور درباره بررسی عملکرد باشگاه سپاهان در خصوص سقف بودجه، پرونده این باشگاه قرار است در کمیته انضباطی بررسی شود.
کیهان ورزشی-

به نقل از ایسنا ، بعد از نامه سازمان بازرسی کل کشور درباره باشگاه سپاهان مربوط به قانون سقف بودجه، حالا قرار است کمیته انضباطی این پرونده را بررسی و رای صادر کند. 
 بر اساس اطلاعاتی که یک مقام آگاه در فدراسیون فوتبال در اختیار ایسنا قرار داده است، باشگاه سپاهان در مورد قرارداد دو بازیکن دچار تخلفاتی شده و از این نظر باید در کمیته انضباطی پاسخگو باشد. 
 پیش از سازمان بازرسی کل کشور در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال نسبت به قرارداد سپاهان با این دو بازیکن متذکر شده و خواستار پاسخگویی این فدراسیون شده بود که منصور قنبرزاده، نایب رییس دوم فدراسیون فوتبال دوشنبه گذشته این موضوع را تایید و عنوان کرد که این پرونده شاید در کمیته انضباطی بررسی شود.  

پیش از این در تاریخ ۲۱ خرداد، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به سازمان لیگ فوتبال ایران، نامه کمیته انضباطی فدراسیون را جهت ابلاغ به باشگاه‌ها اعلام کرد. 
 مطابق این نامه، کمیته انضباطی رعایت مفاد سه دستور العمل ابلاغی به باشگاه‌ها «دستورالعمل ناظر بر قراردادهای ورزشکاران با  باشگاه‌ها»، «سقف بودجه جهت باشگاه‌های لیگ برتر بزرگسالان» و « سقف بودجه لیگ دسته اول» را برای تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی الزامی دانسته و عدم پایبندی و استنکاف از اجرای مفاد این دستورالعمل‌ها و اقدام برخلاف آنها را تخلف محسوب و قابل رسیدگی و اتخاذ تصمیم در کمیته انضباطی اعلام کرده بود.    
برچسب ها: سپاهان اصفهان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار