PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: ۸۱۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹
سرمربی تیم المپیک کشورمان گفت: بازی‌های آسیایی هانگژو حساسیتی را در جامعه فوتبال ایجاد کرده است.
کیهان ورزشی- 

رضا عنایتی در مورد شرایط تیم المپیک کشورمان، اظهار داشت: بازی‌های آسیایی هانگژو حساسیتی را در جامعه فوتبال ایجاد کرده، قبل از آن هم تورنمنت بسیار مهمی را داریم که باید به ازبکستان برویم. بعد از آن به مدت یک هفته بازی‌های‌مان در هانگژو آغاز می‌شود. کارمان فوق العاده سخت است.

وی افزود: متاسفانه زمان طلایی که می‌توانستیم بازی‌های تدارکاتی خوبی داشته باشیم را از دست دادیم اما خیلی سریع تیم را جمع کردیم. وقتی تیمی به استراحت می‌رود، جمع کردن آن کار سختی است. یک لیست 50 نفره داشتم و نمی‌توانستم در آن خیلی تغییرات ایجاد کنم ولی در شرایط سخت هم می‌توانیم با کمک هم کارهای بزرگی انجام بدهیم. بعد از 5 روز به تورنمنت غرب آسیا و بازی‌های عراق رفتیم. شرایط سختی داشتیم. این ذهنیت را نداشتم که بازی‌ها انقدر جدی باشند.

عنایتی تصریح کرد: می‌دانستم شرایط بدنی بچه‌ها خیلی مناسب نیست. شرایط فوتبالی آن‌ها بد نبود. خدا کمک کرد تا فینال هم رفتیم. می‌دانید چه جوی وجود داشت و چه اتفاقاتی افتاد. بازی‌های تدارکاتی خوبی برای ما شد. هرچند برخی دوستان به دنبال این بودند که آن بازی‌ها را بزرگ و شرایط سختی را برای ما ایجاد کنند. کار خودمان را انجام دادیم. تلاش کردیم اردویی قبل از لیگ داشته باشیم. جمع کردن بازیکنان از تیم‌های باشگاهی کار خیلی سختی است. باید از تمام باشگاه‌ها، مدیرعاملان و مربیان تشکر کنم. واقعا با ما همکاری کردند.

سرمربی تیم امید ایران، گفت: به اردوی ترکیه رفتیم. 3-2 بازی خوب داشتیم. خداراشکر، شرایط خوبی است. وقتی لیگ را نگاه می‌کنیم، بعد از تورنمنت عراق خیلی از بازیکنان ما که قبلا بازی نمی‌کردند یا تیم نداشتند الان شرایط خیلی خوبی دارند. اعتماد مربیان و مدیران‌شان را جلب کردند و الان بازی می‌کنند. این برای فوتبال ما اتفاق خیلی خوبی است. ما زیرمجموعه تیم ملی بزرگسالان هستیم.

عنایتی افزود: صحبتی انجام شد که کم کم باید شرایط تیم ملی را تغییر بدهیم و بازیکنان جوان اضافه شوند. در تیم امید بازیکنان با کیفیت زیادی داریم. هرچند الان هم 5-4 نفرشان به تیم ملی دعوت شدند. از امیر قلعه نویی با ما همکاری خیلی خوبی داشت و هر دو در یک راستا جلو می‌رویم. از او خواهش کردیم این بازیکنان را در اختیار ما بگذارند. او هم قبول کرد. ان‌شاالله کمک کنیم بدون حاشیه و جوسازی بتوانیم در بازی‌های مقدماتی و همچنین هانگژو شرایط خوبی داشته باشیم تا از اعتبار فوتبال کشور دفاع کنیم.

سرمربی تیم المپیک کشورمان در مورد همکاری باشگاه‌ها با این تیم، عنوان کرد: شما هر انتخابی انجام بدهید، موافق و مخالف دارید. زیاد به این موضوع توجه ندارم. هرکجا رفتم سعی کردم با تمام توان در خدمت آن مجموعه باشم. الان که در خدمت تیم ملی هستم. بار سنگینی روی دوشم است. شرایط هانگژو خیلی خوب نیست ولی بد هم نیست. متاسفانه در برنامه ریزی تا هانگژو، چون فیفا دی نیست کار ما را به لحاظ اینکه بازیکنان را در اختیار داشته باشیم، مشکل کرده است. بدتر از همه اینکه ما تا 50-40درصد پتانسیل بازیکنی را به خاطر بازی‌هایی که تیم‌های ما در آسیا دارند، از دست دادیم.

وی افزود: می‌توانستیم خیلی قویتر با شرایط بهتر به هانگژو برویم. کاری نمی‌توان کرد. باشگاه‌ها هم تلاش می‌کنند در آسیا افتخاری را کسب کنند و نمی‌توانیم آن‌ها را مجبور کنیم. موجودی خوبی داریم. ان‌شاالله باشگله‌ها با ما همکاری کنند. دیروز جلسه خوبی با فدراسیون و سازمان لیگ داشتیم. قرار شد تعامل خوبی با باشگاه‌ها شود تا ضربه نخورند. ما هم قرار است در هانگژو از اعتبار فوتبال‌مان دفاع کنیم. اگر قرار است فقط برویم شرکت کنیم و برگردیم، بهتر است نرویم. لیست هانگژو با لیست مقدماتی تفاوت دارد تا آنجا از تمام ظرفیت‌مان استفاده کنیم و بازی‌های خوبی انجام بدهیم. ان‌شاالله اتفاقات خوبی بیفتد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار