PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۸۱۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۶
پرسپولیس در رقابت با فولاد توانست دو بر صفر این تیم را شکست دهد.
کیهان ورزشی-
از سری رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر، از ساعت 21:30 دقیقه و در اهواز، فولاد خوزستان به مصاف پرسپولیس رفت که این بازی در پایان با برد 2 گله پرسپولیس به پایان رسید.

در نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در نیمه دوم این مرتضی پورعلی گنجی بود که با ضربه سر دروازه فولاد را باز کرد تا چهارمین گل پرسپولیس در لیگ امسال باز هم توسط یک مدافع به ثمر برسد! در وقت‌های اضافه هم یاسین سلمانی موفق شد اولین گل خود برای پرسپولیس و دومین گل سرخ‌ها در این دیدار را به ثمر برساند.

با این برد پرسپولیس 10 امتیازی شد تا به رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر صعود کند.  در طرف مقابل این چهارمین باخت متوالی فولاد خوزستان در چهارمین بازی خود در لیگ بیست و سوم بود.

داور: حسن اکرمی

کمک داوران: قهرمان نجفی، دانیال باشنده

کارت زرد: مرتضی پورعلی گنجی و محمدحسین کنعانی زادگان از پرسپولیس و سینا مریدی از فولاد

کارت قرمز: -

گل: مرتضی پورعلی گنجی دقیقه 66  و یاسین سلمانی در دقیقه 4+90

ترکیب فولاد خوزستان: کریستوفر کنت، جفرسون باهیا، ایوب والی (سینا شاه عباسی)، موسی کولیبالی، علی شجاعی، مجتبی نجاریان، محمد آبشک(عادل آرغند) ، محمد علی نژاد، سینا مریدی (محمدرضا غبیشاوی)، منشا (محمد عباس زاده) و لوکاس کاندیدو(سعید واسعی)

سرمربی: اولی گلادیسون

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، محمدحسین کنعانی‌نژاد، علی نعمتی (شهاب زاهدی)، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، میلاد سرلک، مهدی ترابی (گئورگی گولسیانی)، سعید صادقی (سینا اسدبیگی)، محمد عمری(یاسین سلمانی) و وحید امیری

سرمربی یحیی گل‌محمدی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار