PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۸۱۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱
اتحادیه جهانی پس از بررسی سوابق کشتی گیران روسیه و بلاروس26 کشتی گیر را از حضور در رقابت‌های بین المللی محروم کرد.
کیهان ورزشی- 

دوازدهم اسفندماه سال 1400 بود که اتحادیه جهانی کشتی یک هفته پس از حمله روسیه به اوکراین و پس از محرومیت‌های گسترده این کشور در رشته‌های مختلف ورزشی، کشتی گیران، مربیان و داوران روسیه و بلاروس را از حضور در کلیه رقابت های بین المللی کشتی محروم کرد. 

اتحادیه جهانی کشتی همچنین در ادامه، میزبانی روسیه و بلاروس را از تمامی رقابت‌های بین المللی لغو کرد، اما بعد از رایزنی‌های مسئولان فدراسیون کشتی روسیه با مسئولان اتحادیه جهانی موفق شدند تا جواز حضور کشتی گیران خود در رویدادهای بین المللی را بگیرند. هرچند اتحادیه جهانی به دلیل تعلیق این فدراسیون کشور به فدراسیون کشتی روسیه و بلاروس اعلام کرده است که کشتی گیران این 2 کشور تنها زیر نظر اتحادیه جهانی می‌توانند در مسابقات بین المللی حضور داشته باشند. 

حال اتحادیه جهانی پس از یک فرآیند بررسی دقیق توسط اتحادیه جهانی کشتی، و در آماده سازی برای مسابقات جهانی بزرگسالان، 235 نفر از روسیه و بلاروس تحت بررسی کامل سوابق و رسانه های اجتماعی قرار گرفتند. این کشتی گیران در تمام سبک ها و دسته ها و همچنین پرسنل پشتیبانی همراه آنها را در بر می گرفت. از 235 نام، 26 نفر به دلیل حمایت فعال از جنگ جاری یا تایید عضویت در سازمان های نظامی یا امنیت ملی، واجد شرایط نبودند.

تصمیمات مربوط به واجد شرایط بودن توسط یک هیئت، با تکیه بر گزارش های بررسی جامع ارائه شده توسط یک ارائه دهنده خدمات اطلاعاتی مستقل و خصوصی اتخاذ شد.

همه ورزشکاران روسیه یا بلاروس به عنوان ورزشکاران بی طرف انفرادی، بدون هیچ گونه پرچم یا ارجاع به کشور مربوطه خود، رقابت خواهند کرد. همچنین در صورت اعطای مدال به این ورزشکاران، سرود ملی روسیه و بلاروس پخش نخواهد شد.

مسابقات جهانی 2023 از 25 شهریورماه تا 2 مهر ماه در بلگراد، صربستان برگزار خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار