PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۸۱۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
اولین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان برگزار شد.
کیهان ورزشی-

اولین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان برای ۲ دیدار دوستانه مقابل بلغارستان و آنگولا از ساعت ۱۷:۱۰ امروز در زمین شماره ۲ مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

* این تمرین با حضور ۱۲ بازیکن برگزار شد.مهدی ترابی، شهریار مغانلو، روزبه چشمی، محمد دانشگر، محمد حسین مرادمند، وحید امیری، میلاد سرلک، رضا اسدی، رامین رضاییان در کنار پیام نیازمند، علیرضا بیرانوند و محمدرضا اخباری در این تمرین شرکت کردند.

* مرتضی پورعلی گنجی و علیرضا علیزاده نیز پس از انجام تمرینات اختصاصی همراه با سایر نفرات، زیر نطر علیرضا شهاب، فیزیوتراپیست تیم ملی چند بار دور زمین دویده و سپس برای انجام تمرینات اختصاصی راهی ساختمان پک شدند.

* احمد نوراللهی قرار است امشب به اردوی تیم ملی اضافه شود و سایر لژیونرها نیز در بلغارستان به جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی اضافه خواهند شد.

* امیر قلعه‌نویی در جریان مصاحبه خود اعلام کرد عملکرد شجاع خلیل‌زاده و امیرحسین حسین‌زاده را زیرنظر دارند و احتمال دارد این بازیکنان پس از بازی امروز تراکتور مقابل استقلال خوزستان به اردو اضافه شوند.

* خداداد عزیزی که به عنوان مشاور فنی به کادر تیم ملی اضافه شده با پوشیدن لباس تمرینی و حضور در وسط زمین نظاره گر عملکرد ملی‌پوشان بود.

* دروازه‌بان‌های تیم ملی زیر نظر دینکا آلین تمرینات اختصاصی را پیگیری کردند که البته نوع ارسال های این مربی رومانیایی سبب سوژه کردن خبرنگاران شده بود.

 
* خود قلعه نویی نیز در بخشی از تمرینات نظاره‌گر عملکرد ۳ دروازه بود.

* بازیکنان در ۲۵ دقیقه ابتدایی تمرین زیرنظر دستیاران قلعه‌نویی در گوشه‌ای از زمین با پوشیدن کاورهای آبی، سبز و سفید به تمرین حفظ توپ مشغول بودند.

*طبق اعلام قلعه‌نویی در صورت فراهم بودن شرایط این تیم و پیدا شدن حریف تدارکاتی، این تیم قبل از اعزام به جام ملت های قطر اردویی را در کیش برگزار خواهد کرد.

*فوتبال ۶ به ۶ آخرین بخش تمرین با حضور خبرنگاران بود.

*اهالی رسانه ساعت ۱۸ از محل تمرین خارج شدند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار