PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۸۱۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
سرمربی جدید تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: شرایط فولاد خوب نیست ولی تلاش می‌کنیم شرایط را خوب پیش ببریم.
کیهان ورزشی- 

خوان ایگناسیو مارتینز پس از عقد قرارداد با فولاد خوزستان به عنوان سرمربی اظهار داشت: از زمانی که مدیران فولاد برای همکاری و عقد قرارداد با من تماس گرفتند، آنالیز بازی های فولاد را آغاز کردم. با احترام به همه تیم ها باید بگویم فولاد تیمی بزرگ با بهترین بازیکنان است، اما  متاسفانه فعلا جایگاهش را پیدا نکرده است. شرایط فولاد خوب نیست ولی تلاش می‌کنیم شرایط را خوب پیش ببریم.

سرمربی جدید تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا برای آمدن به فولاد با مربی اسپانیایی شاغل در ایران مانند پاکو خمز مشورت هم کردید یا خیر؟ گفت: خیر، باتوجه به این که اتفاقات سریع رقم خورد، نتوانستم تماس بگیرم اما شماره خمز را دارم و شاید با او تماس بگیرم. البته با دو بازیکن اسپانیایی که اینجا بودند، صحبت کردم و خیلی خوشحالم که در اینجا هستم.

وی با اشاره به اینکه فکر می‌کنم بازیکنان فولاد کمی دلسرد شدده اند، عنوان کرد: باید با آنها صحبت کنم و روحیه شان را بالا ببریم و برای لیگ برتر و سهمیه آسیا بجنگیم.

مارتینز در پاسخ به این سوال که مشکل فولاد را چه می دانید؟ عنوان کرد: جزئیات زیادی وجود دارد اما ترجیح می دهم ابتدا با بازریکنان حرف بزنم و بعد در این خصوص و عملکرد فولاد توضیح دهم. ایمان دارم و عهد بستم که بهترین عملکردم را این جا نشان بدهم. سعی می‌کنم با برنامه‌های مدنظر کاری کنیم که بازیکنان اعتماد به نفس خود را پیدا کنند و هواداران هم از بازی های فولاد لذت ببرند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره دستیارانش در فولاد عنوان کرد: دو دستیار خواهم داشت و مطمئن باشید شور جدیدی را به فولاد خواهیم آورد.

وی در پاسخ به سوالی درباره نبود VAR در ایران گفت: VAR در برخی کشورها وجود دارد ولی تلاش می کنیم به این شرایط عادت کنیم. البته با توجه به وضعیت تیم ملی ایرا مطمئنم، داوران سطح اولی در ایران  وجود دارد و از این نظر نگران نیستم.

سرمربی جدید فولاد در مورد اینکه شما در دوران بازیگری تان دفاع چپ بودید و تاکتیک شما چیست؟ هافبک وسط بودم؛ در رئال ساراگوسا نیز شرایط سختی داشتم ولی تلاش کردم تاکتیک مناسب برای تیمم در نظر بگیرم. در لوانته هم بازیکنان خوبی داشتیم و تلاش ما این بود که بیشتر ضدحمله بزنیم. به هر حال برای فولاد هم با همکارانم تلاش می کنیم تاکتیک‌ها را انتخاب کنیم و بیشتر مالک توپ باشیم.

وی درباره شناخت از فوتبال ایران در بخش ملی نیز عنوان کرد: امیر عابدزاده را می‌شناسم که در تیم پونفرادینا حضور داشت. تیم ملی ایران بازیکنان بزرگ در داخل ایران و خارج دارد و باید به تیم ملی کشورتان افتخار کنید زیرا بازی های خوبی انجام می‌دهد. بازی تیم ملی ایران برابر اسپانیا در جام جهانی نیز عالی بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها